English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال در اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال به مدت 4 روز در سیتی سنتر اصفهان خبر داد.

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در جمع اصحاب رسانه گفت: درسیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال و دومین نمایشگاه ملی کسب و کارهای فرهنگی با رویکرد کودک و نوجوان در اصفهان صاحبان کسب و کار در این حوزه به مدت 4 روزدر سیتی سنتر اصفهان به تبادل اطلاعات و تجربیات می پردازند.

وی بیان کرد: در عصر حاضر رسانه های دیجیتال یکی از موضوعات مهم دنیای امروز و کشور محسوب می شود که از نظر سرعت و وسعت دامنه بستری است که همگان به آن دسترسی دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  ادامه داد: امروزه به واسطه فضای مجازی قادر هستیم پیام خود را با هزینه ای اندک و با سرعت به  دوردست  ترین نقاط دنیا ارسال کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری گفت: در دنیای امروز رسانه های دیجیتال می تواند هم فرصت و هم تهدید تلقی شوند، رسانه های دیجیتال با پیشرفت تکنولوژی و نیاز بشر با نگاه مثبت می تواند در خدمت بشر باشد و یا با ابزارشدن به دست استکبار جهانی به یک آسیب جدی  و تهدید تبدیل شود.

وی افزود: در دنیای امروز فضای مجازی و دیجیتال به حوزه وسیعی از کسب و کار تبدیل شده و به یکی از پردرآمدترین حوزه‌های کسب و کارتبدیل شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان کسب وکار دیجیتال را به عنوان پیامد مثبت عصر اطلاعات دانست و اظهار داشت: فضای مجازی زمینه اشتغال بخش زیادی از جامعه را فراهم کرده و همچنین حوزه کسب و کار دیجیتال با زیرشاخه هایش می تواند بستر رونق اقتصادی را فراهم کند.

به گزارش موج؛ سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال و دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه در ۶۰ غرفه در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه