English

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان خبر داد؛

راه اندازی هنرستان کشاورزی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در کاشان

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان از راه اندازی هنرستان کشاورزی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در کاشان خبر داد.

راه اندازی هنرستان کشاورزی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در کاشان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، دادار هدف اصلی از ایجاد هنرستان کشاورزی را ارتقاء دانش فنی در بخش کشاورزی با هدف ایجاد آموزش‌های کاربردی و متناسب با محصولات منطقه اعلام و تسریع در راه اندازی این هنرستان را خواستار شدند.

وی با اشاره به اخذ مجوز ایجاد هنرستان وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در کاشان  و اهمیت پرداختن به آموزش را مورد تاکید قرار دادند و نیاز اصلی بخش کشاورزی در حال حاضر را افزایش کار آمدی نیروی انسانی با جوان سازی و آموزش اعلام نمودند.

ایشان همچنین هدف اصلی از ایجاد هنرستان کشاورزی را ارتقاء دانش فنی در بخش کشاورزی با هدف ایجاد آموزش‌های کاربردی و متناسب با محصولات منطقه اعلام و تسریع در راه اندازی این هنرستان را خواستار شدند.

وی با بیان این مطلب که مذاکرات لازم با اداره آموزش و پرورش شهرستان جهت تامین کادر مدیریت هنرستان انجام گرفته و مراحل تایید نوسازی مدارس در دست اقدام می باشد اعلام داشت:با توجه به ضرورت آموزش بهره‌برداران وجود هنرستان کشاورزی در شمال استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان افزایش تولید محصولات کشاورزی را مدیون آموزش‌های ارائه شده برشمرد.

این مقام مسئول از پیگیری های انجام شده توسط مدیریت جهاد کشاورزی کاشان جهت راه اندازی هنرستان کشاورزی تقدیر و تشکر کرد.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان همچنین از کلیه مسئولین و خیرین شهرستان جهت تجهیز، تکمیل و ارتقاء جایگاه این هنرستان درخواست مشارکت نمود.

گفتنی است؛ جلسه هماهنگی راه اندازی هنرستان کشاورزی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی با حضور رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان در شهرستان کاشان با هدف پیشبرد مقدمات راه اندازی هنرستان کشاورزی در «محل پردیس جهاد کشاورزی کاشان» برگزار گردید.

جهاد کشاورزی کاشان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه