English

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده:

دستگاه‌های لشکری و کشوری با همه‌ی همت و امکانات به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مسئولان باید در ساعات اولیه با همه‌ی همّت و توان به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند و با بهره‌گیری سریع از همه‌ی امکانات موجود، به مردم زلزله زده خدمات ارائه شود.

دستگاه‌های لشکری و کشوری با همه‌ی همت و امکانات به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: باتأسف و اندوه فراوان خبر زمین‌لرزه در غرب استان که به جان‌باختن جمعی از هم‌ استانی های عزیز و زخمی شدن جمعی بیشتر انجامیده و خسارات بسیاری پدید آورده است موجب تأثر و تألم خاطر همگان و اینجانب شده است.

وی تصریح کرد: مسئولان باید در ساعات اولیه با همه‌ی همّت و توان به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند و با بهره‌گیری سریع از همه‌ی امکانات موجود، به مردم زلزله زده خدمات ارائه شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در ادامه گفت: دستگاه های دولتی چه نظامی و چه غیر نظامی همه‌ی توان خود را برای یاری آسیب‌دیده‌ها و خانواده‌های آنان وارو صحنه کنند.

وی افزود: اینجانب از صمیم قلب، این حادثه تلخ و مصیبت‌ بار را به تمام مردم استان هرمزگان به‌ ویژه به خانواده‌های مصیبت‌زده تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان افزود: از همه‌ی کسانی‌ که میتوانند به هر صورتی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست می‌کنم که به یاری زلزله‌زدگان بشتابند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه