English

۵ فوتی و ۳۹ مصدوم درپی زلزله بامداد امروز هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به مصدومیت 39 نفر در زلزله بامداد امروز گفت: امدادرسانی به مصدومان زلزله هرمزگان با تمام امکانات در حال انجام است.

5 فوتی و 39 مصدوم درپی زلزله بامداد امروز هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار داشت: بعد از وقوع چندین زمین لرزه مهیب در هرمزگان تمام بیمارستان‌های استان هرمزگان به حالت آماده باش کامل درآمدند. 

وی افزود: کادر درمان و تکنیسین‌های بخش‌های مختلف نیز در حالت آماده باش هستند و کار امداد و خدمات درمانی را انجام می‌دهند. 

حسن زاده گفت: تاکنون این زلزله 5 فوتی برجای گذاشته و شمار مصدومان پذیرش شده در بیمارستان‌های بندرخمیر و لنگه به 39 نفر رسیده است. 

مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه مصدومان در حال مداوا هستند و خدمات درمانی لازم به آنها ارائه می‌شود گفت: عملیات امدادرسانی در حال انجام است و تیم‌های عملیاتی در مناطق زلزله حاضر هستند. 

همچنین بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور دستور رسیدگی فوری به آسیب دیدگان زلزله در هرمزگان از رئیس سازمان اورژانس کشور خواست جهت پیگیری وضعیت مصدومین زلزله به این استان سفر کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه