English

حجت الاسلام و المسلمین عباس ذاکری:

باحزب بازی از توانمندی نیروهای جاسکی چشم‌پوشی نکنید

امام جمعه جاسک با اشاره به اینکه شایسته سالاری سرلوحه انتخاب مدیران قرار داده شود گفت: اینگونه نباشد مسائل سیاسی و حزب بازی بر شایسته سالاری انتصاب مدیران غلبه کند.

باحزب بازی از توانمندی نیروهای جاسکی چشم‌پوشی نکنید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین عباس ذاکری امام جمعه جاسک در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته عنوان کرد: خوشبخانه دولت انقلابی مستقر شده است و مسئولان در راستای اهداف نظام، انقلاب و دولت انقلابی درحال حرکت هستند که شاهد اتفاقات مبارکی هستیم. 

وی با بیان اینکه تغییرات مدیران با تغییر دولت ها یک امر طبیعی است گفت: کسانی که در سال های گذشته مسئولیت داشته‌اند مسئولیت خود را به فردی دیگر واگذار می‌کنند مسئله‌ تازه‌ای نیست و کسی به این موضوع اعتراضی ندارد. 

حجت الاسلام و المسلمین ذاکری در ادامه خطاب به مسئولین استانی و شهرستانی افزود: به جوانان جاسکی هم اعتماد کنید، اینگونه نباشد با اقدامات خود باعث تحقیر و بی انگیزگی جوانان این منطقه شویم. 

وی با بیان اینکه کاری را انجام ندهیم که جوان جاسکی به ما بگویند که کجای کار قرار داریم گفت: ما در شهرستان دارای نیروهای مستعد و توان‌مندی هستیم ولی از ظرفیت آن‌ها استفاده نمیشود، اشکالی ندارد تغییرات مدیریتی انجام شود و از شهرستان های همجوار هم آورده شود ولی نیم نگاهی هم به نیروهای جوان جاسکی داشته باشید. 

امام جمعه جاسک تصریح کرد: تاکی شاهد آمدن نیرو از شهرهای دیگر باشیم و آمدن نیروهای پروازی به این شهرستان متوقف شود. 

وی با بیان اینکه اگر نیروی توانمندی در شهرستان وجود ندارد از شهرستان های دیگر آورده شود عنوان کرد: شایسته سالاری سرلوحه انتخاب مدیران قرار داده شود و اینگونه نباشد مسائل سیاسی و حزب بازی بر شایسته سالاری انتصاب مدیران غلبه کند. 

حجت الاسلام و المسلمین ذاکری در ادامه گفت: این مسیر در دولت گذشته تجربه شده است و مسیر اشتباهی است، در دولت انقلابی  انتظار داریم مسئولان به شایستگی در انتصابات خود توجه داشته باشند. 

وی با اشاره به اینکه همه انتصابات مورد احترام است اما باید به این موضوع توجه بیشتری شود افزود: جوان های جاسکی هم باید دیده شوند، آیا این شهری که پر از نیروهای توانمند است این قدرت را ندارد که یک نیروی بومی را به عنوان یک مدیر، معاون یا یک مسئول معرفی کند. 

امام جمعه جاسک با بیان اینکه اگر از ظرفیت نیروهای جاسکی در شهرخودشان استفاده نمیشود حداقل در شهرهای مجاور استفاده شود تصریح کرد: سهم انتصابات مرکز استان از شهرستان جاسک چقدر است و آیا واقعا ما در جاسک نیروی توانمند نداریم که از ظرفیت آن‌ها حتی در سطح‌ معاونت ادارات استفاده شود. 

وی با اشاره به اینکه مسئولان در این خصوص صدای ما، مردم و جوانان را بشنوند گفت: مسئولان باید به این خصوص توجه داشته باشند و در تغییرات و انتصابات حرفی نداریم چراکه باید انجام شود؛ اما نفراتی جایگزین فرد دیگری شوند در انتخاب آن‌‌ها دقت شود تا نیروهای جوان هم دیده شوند. 

حجت الاسلام و المسلمین ذاکری در پایان افزود: این مطلب را در جلسات متعدد مطرح کردیم فایده‌ای نداشته است و امیداریم در آینده شاهد اتفاقات مبارکی باشیم تا نیروهای جهادی، انقلابی و امتحان پس داده انتخاب شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه