English

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده:

باید در مصرف آب و برق صرفه جویی شود

امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه این هفته خواستار صرفه جویی مردم در مصرف آب و برق شد.

باید در مصرف آب و برق صرفه جویی شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهادت شهید بهشتی و یارانش، بمباران سردشت، شهادت شهید صدوقی و شلیک موشک از ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی در یک دهه گواه جنایات بی شمار استکبار جهانی و آمریکا علیه ملت ایران است.
وی گفت: جنگ ویتنام، تجاوز به افغانستان و عراق، دخالت در امور سیاسی دو کشور کره، حمایت از منافقین و اعمال تحریم‌ها بر علیه کشور‌های آزادی خواه گوشه‌ای دیگر از نقض حقوق بشر از سوی آمریکایی‌ها است.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) افزود: ایشان با هدایت جامعه اسلامی و فرقه‌های مذهبی تندرو توانست ماموریت شیعه را برای اعتدال جامعه اسلامی جهانی کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ضرب سکه اسلامی را از دیگر اقدامات امام محمد باقر (ع) معرفی کرد و گفت: از آن زمان جهان اسلام سکه مستقل داشت که معرف پول اسلامی بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار صرفه جویی مردم در مصرف آب و برق شد و افزود: امروز بیش از هر زمانی نیاز به صرفه جویی داریم.
امام جمعه بندرعباس از مسئولانی دولتی خواست که مدیریت بیشتری بر قیمت‌ها داشته باشند و بازاریان هم از احتکار و گرانفروشی بپرهیزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه