English

وزیر اقتصاد:

مشکلات فعالان اقتصادی منطقه آزاد اروند پیگیری می‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیگیری جدی خواهیم داشت تا بتوانیم ظرف هفته‌های پیشرو مصوبه هیات دولت را داشته باشیم و با کمک مجلس، نارضایتی که بین فعالان اقتصادی منطقه آزاد اروند وجود داشت مبدل به امید و رضایتمندی شود.

مشکلات فعالان اقتصادی منطقه آزاد اروند پیگیری می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، سیداحسان خاندوزی در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی خرمشهر و آبادان که امروز، نهم تیرماه در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار  شد، اظهار کرد: نکاتی را این فعالان به عنوان مشکلات اقتصادی مطرح کردند که در این زمینه بخش هایی را حتما منتقل می‌کنیم.

وی ادامه داد: بخش‌هایی از انتقادات و گلایه‌ها مرتبط به حوزه‌های اقتصادی به طور خاص است. حداقل در مورد مساله احتساب مضاعف در مالیات بر ارزش افزوده شرکت‌های موجود در منطقه آزاد اروند ایراد وارد بود. در این خصوص پیش نویس لایحه‌ای را آماده کردیم که در کمیسیون اقتصادی دولت تصویب شده و به هیات وزیران ارسال شده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان عنوان کرد: پیگیری جدی خواهیم داشت تا بتوانیم ظرف هفته‌های پیشرو مصوبه هیات دولت را داشته باشیم و با کمک مجلس، نارضایتی که بین فعالان اقتصادی منطقه آزاد اروند وجود داشت مبدل به امید و رضایتمندی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی