English

خلیج فارس متلاطم است

اداره هواشناسی استان هرمزگان گفت: امروز با تداوم فعالیت سامانه فصلی، ناپایداری های جوی و دریایی پیش بینی می شود.

خلیج فارس متلاطم است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان، رگبار موقتی باران و رعد و برق همراه با افزایش لحظه ای سرعت باد، پیش بینی می شود و در پاره ای نقاط از شهرستان بشاگرد وقوع تگرگ و سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی دور از انتظار نخواهد بود و بنابراین، توصیه می شود از قرار گیری در حریم رودخانه های فصلی و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

براساس تحلیل نقشه های هواشناسی هرمزگان، در جزایر خلیج فارس، طی ساعات صبح، مه صبحگاهی و در طول روز، غبار محلی پیش بینی می شود و شرایط تردد دریایی مساعد خواهد بود.

با توجه به صدور هشدار اداره کل هواشناسی هرمزگان، امروز پنج شنبه، دریای عمان و شرق تنگه هرمز با وزش باد جنوب شرقی متلاطم خواهد بود، از اواخر امشب و اوایل روز جمعه (دهم تیرماه) بر شدت وزش باد جنوب شرقی در این مناطق افزوده خواهد شد و وضعیت دریا نسبتا مواج پیش بینی  می شود، بنابراین توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله های استان صورت پذیرد.

گفتنی است به لحاظ دمایی، تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت.

شایان ذکر است تاثیرات سامانه ی فصلی تا بعدازظهر روز چهارشنبه ( ۱۵ تیر) در استان هرمزگان، به صورت رگبارهای موقتی در ارتفاعات و وزش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی  و مواج شدن دریا تداوم خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه