English

سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد ریالی برای ارتقای زیرساخت های شبکه مخابراتی کامیاران

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به ضرورت تامین و افزایش پهنای باند و دیتا در شهرستان کامیاران، گفت: به همین منظور زیرساخت های شبکه انتقال در شهرستان کامیاران با سرمایه گذاری 12 میلیارد ریال توسعه و ارتقا یافت.

سرمایه گذاری 12 میلیارد ریالی برای ارتقای زیرساخت های شبکه مخابراتی کامیاران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تامین بسترهای مخابراتی با کیفیت مطلوب در راستای ارائه به موقع آنها به مشتریان از استراتژی‌های دارای اولویت منطقه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: با تلاش همکاران مخابراتی زیرساخت‌های شبکه انتقال در شهرستان کامیاران به صورت قابل ملاحظه‌ای توسعه یافته است.

وی اظهار داشت: با اجرای پروژه توسعه شبکه انتقال، دسترسی سریع مشتریان به اطلاعات و داده‌های موجود در فضای مجازی، ارتقا سرعت UPLINK و UPLOAD، بهره مندی صاحبان مشاغل آنلاین از بسترها و درگاه‌های غیرحضوری و ...  فراهم شده است.

حکمت در ادامه خاطرنشان کرد: در این پروژه 8 تجهیز CWDM با سرمایه‌گذاری 12 میلیارد ریال در شهرستان کامیاران با هدف توسعه و ارتقا زیرساخت‌های شبکه انتقال و تامین پهنای باند و دیتا نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: با راه‌اندازی سیستم های CWDM در حوزه انتقال، شرایط واگذاری زیرساخت‌های ارتباطی به اپراتورهای موبایل و توسعه سرویس‌های اینترنت پرسرعت مخابرات مهیا است.

حکمت تصریح کرد: در حال حاضر پهنای باند دسترسی به دیتا و اینترنت مخابرات در شهرستان کامیاران 10G (10 گیگ) است.

وی در ادامه ضمن تشریح اقدامات و پروژه‌های مخابراتی برای توسعه و ارتقا شبکه انتقال در استان افزود: با تامین تجهیزات و سرمایه گذاری‌های لازم در این خصوص تلاش داریم خدمات و سرویس‌های مخابراتی را با کیفیت بالاتر به مشتریان ساکن در نقاط شهری و روستایی ارائه دهیم.

وی همچنین مشتریان را بزرگترین سرمایه‌ مخابرات خواند و خواستار تعامل و همراهی بیشتر آنها با مجموعه مخابرات در راستای تحقق پروژه‌های مخابراتی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه