English

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

کشف ۳۰۷ میلیارد اموال مسروقه در استان فارس

فرمانده انتظامی استان گفت:7 باند سارقان حرفه ای با 30 نفر سارق که در مجموع به 137 فقره انواع سرقت اعتراف کردند دستگیر شدند.

کشف 307 میلیارد اموال مسروقه در استان فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس ، سردار "رهام بخش حبیبی "فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد : در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، تحت پوشش مامور،سرقت خودرو ، قاپ زنی ، سرقت محتویات و قطعات خودرو، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار حبیبی گفت: با انجام اقدامات شبانه روزی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی 7 باند از سارقین سابقه دار و دستگیری 30 سارق شدند که در مجموع در تحقیقات به 137 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه محدوده فعالیت این سارقان استان های فارس ، تهران، مشهد ، اصفهان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد بوده است، افزود: ارزش اموال مسروقه کشف شده از این سارقان،  307 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه در زمینه کشف مواد مخدر گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و سایر عوامل انتظامی، از ابتدای سال جاری تا کنون 11 تن انواع مواد مخدر کشف شده است و 319 معتاد جمع اوری و به مراکز مربوطه تحویل داده شده اند.

سرهنگ حبیبی در ادامه از  کشف 79 میلیارد تومان کالای قاچاق در فارس اشاره کرد و گفت : طی یک ماه گذشته، 287 خودرو حامل کالای قاچاق توقیف، 335 متهم دستگیر و مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این محموله های قاچاق 79 میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 41 درصدی روبرو بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه