English

مدیر کل صمت گیلان:

حضور نیروی انتظامی در طرح های نظارتی و کنترلی بازدارنده است

مدیر کل صمت گیلان در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان گفت: همواره حضور عملیاتی همکاران شما در طرح های نظارتی و کنترلی؛ دلگرم‌ کننده، اثربخش و بازدارنده است.

حضور نیروی انتظامی در طرح های نظارتی و کنترلی بازدارنده است

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان،  تیمور پورحیدری در دیدار با سردار عزیزا... ملکی، فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از حضور فرمانده پرتلاش در "دهه تولید و تجارت" در محل اداره کل، اظهار کرد: همه تلاش‌ها و تکاپو بر این است که رضایت خداوند و مردم نسبت به خدمات ما حاصل گردد و هر چقدر بتوانیم تسهیل و تسریع در امور کارآفرینی داشته باشیم به اهداف مهم اقتصادی نظام نزدیکتر شده ایم.

 پورحیدری به تعامل تنگاتنگ نیروی انتظامی در قالب گشت های مشترک نظارتی با اداره کل صمت اشاره و قدردانی کرد و گفت: با وجود ۱۳۰هزار واحد صنفی و ۲هزار و ۵۰۰واحد صنعتی و تولیدی در استان، همواره حضور عملیاتی همکاران شما در طرح های نظارتی و کنترلی؛ دلگرم‌ کننده، اثربخش و بازدارنده است.

مدیر کل صمت گیلان،  همت و وفاق نیروی انتظامی در طرح بزرگ اقتصادی دولت را مثبت ارزیابی کرد و افزود: ما نیروی انتظامی را همیار خود در امر تولید و تجارت می دانیم بویژه در اجرای مردمی سازی یارانه ها، نیروی انتظامی همواره با همه ظرفیت خود در کنار ما بوده و شاهد تلاش دلسوزانه و متعهدانه این نیروی نظام بخش و پشتیبان اقتصادی هستیم.

 سردار ملکی از محل فعالیت " سامانه پاسخگویی 124" اداره کل صمت گیلان بازدید نمود و از نزدیک برخی از گزارشات واصله مردمی را رصد و ارزیابی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه