English

سردار محمد شرفی:

نیروی انتظامی بخاطر حفاظت از جان و مال و ناموس مردم تا آخرین قطره خون‌ ایستاده است

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی اعلام کرد: ما طبیعتاً بخاطر حفاظت از جان و مال و ناموس مردم در نظام جمهوری اسلامی و حفاظت از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون‌مان ایستاده‌ایم.

نیروی انتظامی بخاطر حفاظت از جان و مال و ناموس مردم تا آخرین قطره خون‌ ایستاده است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار مهدی معصوم بیگی رئیس پلیس پیشگیری فراجا در حاشیه تشییع پیکر شهید سرهنگ محمد یاسمی در جمع خبرنگاران گفت: در مجموعه فراجا انسان‌های جان بر کف در صف خدمت ایستاده اند و یکی از این افراد هم شهید سرهنگ یاسمی است که در حین انجام وظیفه جان خود را در طبق اخلاص گذاشت.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این افسر اظهار داشت: مجموعه انتظامی به لحاظ اهمیت وظیفه‌ای که بر دوشش گذاشته شده است، از مرز تا مرکز در کوی و برزن شبانه روزی در حال خدمت گذاری است.

معصوم بیگی با اشاره به اینکه حتی در برخی مواقع افسران پلیس برای حفظ نظم و امنیت، جان خود را فدا می‌کنند گفت: شهید یاسمی از افسرانی بود که در طول خدمتش بسیار تلاشگر و ایثارگر بود.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا ادامه داد: شهادت این افسر و افسران دیگر تأیید کننده آن است که مجموعه انتظامی در صحنه حضور دارد تا امنیت مردم حفظ شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام همکارانم چه در کلانتری‌ها و چه سایر پلیس‌های فراجا، روحیه فداکاری و گذشتن از جان خود برای حفظ امنیت مردم را دارند.

شهید یاسمی سنگربانی اصلی که حفظ جان مردم است را معنا کرده است

سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی نیز در ادامه این مراسم گفت: طبیعتاً یکی از وظایف و رسالت اصلی انتظامی جمهوری اسلامی تأمین نظم و امنیت و حفاظت از جان و مال ناموس مردم است. این برادر بزرگوار که یکی از شخصیت‌های متدین و ولایی و حافظ ۱۳ جز قرآن در حین اجرای یکی از احکام قضائی توسط یکی از شهروندان به صورت شلیک مستقیم به شهادت نائل شد. این شهید در واقع سنگربانی اصلی که حفظ جان مردم است را معنا کرد.

وی ادامه داد: ما طبیعتاً بخاطر حفاظت از جان و مال و ناموس مردم در نظام جمهوری اسلامی و حفاظت از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون‌مان ایستاده‌ایم. سالیان سال است که این شرایط ادامه دارد و ما به صورت میانگین سالیانه چندین نفر از همکاران‌مان را به این صورت از دست می‌دهیم و همکاران ما به فیض شهادت نائل می‌شوند و این هیچ تأثیری در اراده آهنین و فولادین همکاران ما در ادامه راه‌شان نخواهد گذاشت و ما مقتدرانه در این مسیر ایستاده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی