English

نهاد حاکمیتی در اجرای قوانین تبعیض قائل نیست

نهادهای حاکمیتی نظام جمهوری اسلامی ایران در چارچوب اصول قانون اساسی است و در اجرای احکام قانونی تبعیض بین افراد قائل نیست.

نهاد حاکمیتی در اجرای قوانین تبعیض قائل نیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا صفایی رئیس دادگستری شهرستان قشم در دیدار با اصحاب رسانه که ظهر امروز یک‌شنبه 5 تیرماه 1401 به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران با تولید اخبار امیدوارکننده بنا به دستور مقام معظم رهبری، می‌توانند در تزریق روحیه نشاط‌بخش به جامعه نقشی ارزنده ایفا کنند.
صفایی گفت: خبرنگاران یار دوازدهم دستگاه قضا و انتشاردهنده اقدامات مردمی این مجموعه هستند.
وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای قضایی و امنیتی در شهرستان گفت: بازگشت 207 هکتار از اراضی ملی به ارزش یک هزار و 200 میلیارد تومان به بیت‌المال، حل و سازش 40 درصد از پرونده‌های با موضوع اختلافات خانوادگی و کاهش مدت پاسخگویی به درخواست‌های سوءپیشینه از چند روز به چند ساعت، بخشی از دستاوردهای نیروهای دستگاه قضا در ماه‌های اخیر بوده است.
رئیس دادگستری شهرستان قشم در پایان ضمن تقدیر از همراهی خبرنگاران در پوشش خبرهای این دستگاه یادآور شد: ما از اصحاب رسانه‌ای که به‌صورت قانونمند به پوشش اخبار مشغول هستند، حمایت می‌کنیم.
در ادامه این نشست، امید مهدوی مجد، دادستان شهرستان قشم ابراز داشت: خبرنگاران چشم و گوشی برای انعکاس مشکلات مردم به مسئولان هستند و این مسئولیت اجر الهی دارد.
وی ابراز داشت: راهکارها و پیشنهاد‌های خبرنگاران برای حل مشکلات جامعه، قلم خیری است که باعث برداشتن قدم خیر برای مردم از سوی مسوولان می‌شود.
مهدوی با تأکید بر قانون دستگاه قضا گفت: قانون حاکم بر دستگاه قضا، قانون همه‌یاهیچ است و هیچ تبعیضی بین هیچ فردی در اجرای احکام قانونی وجود ندارد و خبرنگاران در این راستا می‌توانند کمک‌حال دستگاه قضا باشند.
وحید ترکاشوند رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قشم نیز خواستار تعامل بیشتر خبرنگاران برای حل مشکلات مردم شد و گفت: بازتاب فعالیت‌ها و تلاش‌های مسوولان در رسانه‌ها به تأثیرگذاری بیشتر این اقدامات و آگاهی بخشی مردم کمک می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی