English

با حضور استاندار مازندران صورت گرفت:

آغاز عملیات اجرایی طرح های سالم سازی دریا در ۸ شهر ساحلی مازندران

عملیات اجرایی طرح های سالم سازی دریا با حضور استاندار مازندران در سواحل شهرستان های چالوس، تنکابن، عباس آباد، رامسر، محمودآباد، بابلسر، جویبار و نکا آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی طرح های سالم سازی دریا در 8 شهر ساحلی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح که در ساحل رادیو دریای چالوس برگزار شد، اظهار داشت: این طرح از ساحل رادیو دریای چالوس با حضور استاندار مازندران رسماً آغاز شده است و مجری طرح آن نیز سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران است.

وی با اشاره به اینکه ساحل باید برای استفاده عمومی آماده سازی و مناسب سازی شود، ادامه داد: هشت منطقه در مازندران برای این طرح هدفگذاری شد که البته این طرح ها موقتی است و ساحل مازندران باید صاحب پیدا کند و رها نباشد.

استاندار مازندران گفت: وضعیت سواحل و دریا مشخص باشد و اتفاقات ناگواری مانند غرق شدن افراد در دریا رخ ندهد.

وی با تأکید بر اینکه بخش خصوصی باید بیاید در ساحل سرمایه گذاری کند و آن را تحویل بگیرد، تصریح کرد: باید مناطق شنا ممنوع در سواحل مازندران مسدود شود و مناطق مناسب شنا هم باید دارای امکانات و پشتیبانی های لازم باشد تا مردم با خیال راحت به شنا بپردازند.

حسینی پور با بیان اینکه چالوس قدمگاه دهها هزار شهید است و مردم ولایتمدار و متدینی دارد، عنوان داشت: ناهنجاریهای فرهنگی در سواحل باید برطرف شود و عفاف و حجاب نیز باید به طور جدی در سواحل مازندران رعایت شود ولی متأسفانه برخی شهروندان رعایت نمی کنند و رفتارهای ناهنجاری از خودشان نشان می دهند که آن عده اندک که غفلت می کنند هم باید رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح های سالم سازی دریا در مازندران ظرف مدت چهارده روز آماده بهره برداری می شود ابراز داشت: طبق مصوبه شورای تأمین استان، هیچ خودرویی حق ندارد وارد حریم سواحل مازندران شود و در صورت مشاهده، توقیف و جریمه می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه