English

استاندار مازندران در بازدید از دریاچه ولشت چالوس:

حمایت از بخش خصوصی گردشگری، سیاست جدی دولت است / ولشت بی نظیرترین دریاچه گردشگری مازندران است

استاندار مازندران گفت: دریاجه ولشت یکی از بی نظیرترین مناطق گردشگری است که می تواند در کریدور شمال جنوب با توجه اینکه دارای آب و هوای بسیار مطلوب کوهستانی است مورد توجه گردشگران داخلی به ویژه خارجی قرار بگیرد.

حمایت از بخش خصوصی گردشگری، سیاست جدی دولت است / ولشت بی نظیرترین دریاچه گردشگری مازندران است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در حاشیه بازدید از منطقه گردشگری دریاچه ولشت اظهار داشت: یکی از سیاست های دولت مردمی، حمایت از بخش خصوصی در امر گردشگری است و این جزو سیاستهای جدی ما در مازندران با توجه به بسترهای بسیار مهمی که وجود دارد، است. 

وی ادامه داد: بازدیدی که از منطقه گردشگری دریاچه ولشت داشتیم این مجموعه یکی از بی نظیرترین مناطقی است که مورد غفلت واقع شد ولی اخیراٰ حرکت هایی در اینجا آغاز شد. 

استاندار مازندران گفت: همین موقعیت گردشگری دریاچه ولشت می تواند در کریدور شمال جنوب با توجه اینکه دارای آب و هوای بسیار مطلوب کوهستانی است مورد توجه گردشگران داخلی به ویژه خارجی قرار بگیرد. 

وی با تأکید بر اینکه بخش خصوصی باید جدی تر در این حوزه فعالیت کند، تصریح کرد: امروز بخش خصوصی موانعی را مطرح کردند که قسمتی از آن قابل حل است که دستور آن را خواهیم داد. 

وی بیان داشت: مدیریت شهرستان نیز باید کمک کند تا چنین فضاهایی که بیشترین خدمات و اشتغال در حوزه گردشگری را می تواند ایجاد کند، موقعیت ها را فراهم کنیم. 

حسینی پور افزود: حتی روستاهای اطراف هم از این ظرفیت های فعال گردشگری متنعم می شوند و اشتغال و درآمد برای آنها ایجاد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه