English

مدیر مدرسه سبز سمای لاهیجان خبر داد؛

درخشش معلم سمای لاهیجان در جشنواره معلمان هنرمند کشور

مدیر مدرسه سبز سمای لاهیجان از درخشش معلم سمای لاهیجان در جشنواره معلمان هنرمند کشور خبر داد

درخشش معلم سمای لاهیجان در جشنواره معلمان هنرمند کشور

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، فاطمه توشه‌جواظهار کرد: شیوا چایی کار از مدرسه سبز سمای لاهیجان در بخش هنرهای نمایشی دومین جشنواره فرهنگی و هنری معلمان هنرمند سراسر کشور، مقام سوم را از آن خود کرد.

وی افزود: جشنواره‌های فرهنگی و هنری معلمان با رویکرد نوین و مبتنی بر آموزش مهارت و بر اساس آسیب‌شناسی‌های مکرر از روند جاری و با نگاهی متعالی و به‌منظور توانمندی‌های بی‌نظیر جامعه فرهنگی و هنری معلمان و جلب‌توجه نگاه نهادها و سازمان‌های همسو در عرصه‌های فرهنگی و هنری به بزرگ‌ترین رویداد فرهنگ و هنر در کشور و تلاشی برای تسهیل مقدمات ارائه آثار فاخر فرهنگی و هنری معلمان به‌عنوان محصولات قابل استفاده و تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

مدرسه سبز سمای لاهیجان

مدیر مدرسه سبز سمای لاهیجان بیان کرد: این مدرسه با بهره‌مندی از ظرفیت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، همه سعی خود را به کار می‌برد که عرصه را فراهم کند تا معلمان سما بتوانند در بستری مملو از شورونشاط و رقابت توأم با رفاقت، توانمندی‌ها و استعدادهای خود را نیز در معرض قضاوت و ارزیابی دیگران قرار دهند.

توشه‌جو گفت: کشف جریان سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی. تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلمان. ایجاد زمینه تحرّک، پویایی، شادابی و نشاط بیشتر معلّمان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی‌بخش. ایجاد فضای همدلی، هم‌افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی و تبادل دانش و مهارت بین معلمان و... از اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری معلمان هنرمند سراسر کشور به شمار می‌رود.

در دومین جشنواره فرهنگی معلمان هنرمند سراسر کشور ۲۳ هزار و ۴۵۰ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۶۱۱ حائز رتبه اول تا سوم شدند که ۹۲ نفر در هفت رشته موفق به کسب مقام اول شدند.

مدرسه سبز سمای لاهیجان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه