English

فرمانده سپاه مراغه:

رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در شهرستان مراغه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر بسیجیان در قالب طرح «سردار شهید سیدمحمد حجازی» و با هدف حفظ و تقویت آمادگی به اردوگاه قدس این شهرستان اعزام شدند.

رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر  در شهرستان مراغه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار سعید رشیدی اظهار داشت:گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر بسیجیان در قالب طرح «سردار شهید سیدمحمد حجازی» و با هدف حفظ و تقویت آمادگی به اردوگاه قدس این شهرستان اعزام شدند. 

وی افزود: بسیجیان حاضر در این رزمایش در سه محور «دفاع از کوی و برزن»، «امداد و نجات» و «مقابله با ناآرامی‌ها» به تمرین می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این رزمایش امروز و فردا همزمان با بسیاری از شهرستانهای دیگر کشور برگزار می شود، بیان کرد: پیام این رزمایش برای دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی امید و اقتدار و برای دشمنان پیام مقاومت و برخورد قاطعانه است.

فرمانده سپاه مراغه تاکید کرد: دشمنان و بدخواهان نظام باید بدانند که امنیت خط قرمز فرزندان بسیجی این نظام مقدس به شمار می‌رود و این جوانان به هیچ وجه در مقابل بدخواهی و توطئه کوتاه نمی‌آیند. 

وی با بیان اینکه کوچکترین توطئه دشمنان با برخورد قاطع بسیجیان مواجه می‌شود، اظهار داشت: بسیجیان این شهرستان با حضور حماسی در این رزمایش بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهبری تجدید بیعت می‌کنند و به مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.

 گفتنی است سردار سیدمحمد حجازی همانند دوست و رفیق قدیمی‌اش، حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظه زندگی خود به جهاد ادامه داد تا جایی که رهبر معظم انقلاب در مورد شهید حجازی تعبیر «نیرویی که یکسره در خدمت اسلام بود» را به کار برده بودند.

شهید حجازی همچنین حضوری تاثیرگذار در جنوب لبنان و سایر جریان‌های مقاومت و ارتباط ویژه‌ای با سیدحسن نصرالله داشت؛ پس از شهادت ایشان، سیدحسن نصرالله در پیامی نوشت: «رفتن ایشان در حالی که در اوج جهاد خود قرار داشت و محور مقاومت نیز به وجود مبارکش احتیاج داشت، باعث ناراحتی ما شد؛ سیدمحمد حجازی برادری بزرگ، پشتیبانی قوی، فداکار، الگوی اخلاق، اندیشه‌ای درخشان و تجربه‌ای پیشگام بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه