English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

پلمب انبار لاستیک‌های احتکار شده در شهرضا

فرمانده انتظامی استان اصفهان از پلمب انبار احتکار لاستیک خودروهای سبک و سنگین به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرستان شهرضا خبر داد.

پلمب انبار لاستیک‌های احتکار شده در شهرضا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و جلوگیری از سوءاستفاده اخلال‌گران اقتصادی از آزاد شدن قیمت‌ها و حذف یارانه کالاهای اساسی، مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا درپی دریافت خبری مبنی بر احتکار لاستیک خودروهای سبک و سنگین در یک انبار قدیمی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و دریافت اطلاعات لازم، محل دقیق انبار را شناسایی و بلافاصله به همراه معاون سیاسی - امنیتی فرماندار، قاضی تعزیرات و نماینده اداره صمت شهرستان در محل حضور یافته و آنجا را مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این عملیات هزار و ۲۷۰ حلقه انواع لاستیک خودروهای سبک و سنگین، ۱۱۸ حلقه رینگ خودروهای سنگین و ۴۳۸ حلقه انواع تیوپ خودروهای خارجی و ایرانی کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه در این انبار را ۱۸۰ میلیارد ریال ارزیابی کردند، اظهار کرد: با توجه به اینکه مشخصات انبار در سامانه انبارهای وزارت صمت به ثبت نرسیده و موجودی آن نیز اعلام نشده بود به همین جهت احتکار این لاستیک‌ها و اقلام دیگر محرز و برابر دستور مقام قضائی این انبار پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بر جدیت و قاطعیت پلیس برای مبارزه همه جانبه با محتکران کالاهای اساسی و موردنیاز مردم تاکید کرد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعاتی در خصوص قاچاق کالا و احتکار دارند موارد را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی با متخلفان صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه