English

صبح امروز:

اعضاء جدید شورای اسلامی کار شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با مدیرعامل آبفا دیدار کردند

مدیرعامل آبفای استان با اعضای جدید شورای اسلامی کار شرکت آب و فاضلاب استان ایلام استان دیدار و پیرامون چگونگی تعاملات شورا، اهداف، انتظارات و نحوه‌ی همکاری شورا با مجموعه مدیریت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اعضاء جدید شورای اسلامی کار شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با مدیرعامل آبفا دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، پرویز ناصری در این جلسه ضمن تبریک به اعضای جدید شورا اسلامی کار شرکت آبفا ، خدمتگزاری در این عرصه را امانتی بس با ارزش توصیف کرد و افزود: نقش شورا در پیشبرد امور شرکت و رفع مسائل و مشکلات همکاران، بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی ضمن حمایت از شورای اسلامی کار و دلگرمی به منتخبین کارگران گرانقدر، انتظارات مجموعه مدیریت شرکت از برنامه ها و عملکرد شورا را مطرح کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با تاکید بر اینکه نگاه ما این است که با کمک هم بتوانیم جهت رفع مشکلات در فضای کارگری برآییم، تصریح کرد: فلسفه وجودی شکل گیری شوراها، ایجاد تعادل و فراهم کردن بستر لازم برای رشد سازمان است.

ناصری با اشاره به اهمیت ویژه همراهی و تعامل میان مدیریت و شورا در حل مشکلات و اداره امورات شرکت، از این شورا خواست تا با دقت نظر، اعمال بررسی‌های لازم و ارائه پیشنهادات علمی و عملی سازنده، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه، موجبات افزایش بهره‌وری و کیفیت کار در آب و فاضلاب را فراهم نموده و با برگزاری جلسات هم فکری ، ایرادها و موانع کار را به اطلاع مدیریت شرکت برسانند.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه صیدمراد رشیدی ،معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت به تفصیل به بیان شرح وظایف و اختیارات شورای اسلامی کار پرداخت.

وی با بیان اینکه آگاهی از شرح وظایف یکی از ارکان این حوزه است، تاکید نمود: طبق قانون، اعضای شورای اسلامی کار در کمیته‌های شرکت می توانند یک یا دو نماینده داشته باشند.

وی از اعضای شورا اسلامی کار خواست تا رابطی امین بین مجموعه مدیریت و کارکنان باشند.

در ادامه اعضاء جدید شورای اسلامی کار شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرعامل و معاونین شرکت در برگزاری انتخابات، بر همکاری، همراهی و حل مشکلات همکاران در چارچوب قانون شورای اسلامی کار تاکید نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه