English

فرماندار شهرستان همدان

درمانگاه شبانه روزی جوانمرد با سرمایه ۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی آغاز به کارکرد

فرماندار شهرستان همدان گفت: درمانگاه شبانه روزی جوانمرد با سرمایه ای معادل ۵۰ میلیارد ریال به همت بخش خصوصی در شهرک پرجمعیت و کم برخوردار وحدت(خضر) احداث و به بهره برداری رسیده است.

درمانگاه شبانه روزی جوانمرد با سرمایه 50 میلیارد ریالی بخش خصوصی آغاز به کارکرد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمدعلی محمدی  فرماندار شهرستان همدان روز سه‌شنبه در آیینی که با حضور جمعی از مسئولان بهداشتی و اقشار مختلف مردم در کوی وحدت شهر همدان افتتاح شد، گفت: درمانگاه شبانه روزی جوانمرد با سرمایه ای معادل ۵۰ میلیارد ریال به همت بخش خصوصی در شهرک پرجمعیت و کم برخوردار وحدت(خضر) احداث و به بهره برداری رسیده است.

خدمات اورژانس، پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، داروخانه، تزریقات و سرم تراپی از جمله بخش های فعال در این درمانگاه شبانه روزی است که با بهره گیری از امکانات و تجهیزات به روز و مناسب آماده خدمت رسانی به اهالی این منطقه از شهر همدان است.

فرماندار شهرستان همدان در حاشیه آیین افتتاح این درمانگاه با حضور در جمع مردم کوی وحدت با جمعی از اهالی و معتمدین این محل دیدار و گفت وگو کرد.

محمدعلی محمدی همچنین از رودخانه کوی وحدت نیز بازدید کرد که به گفته جمعی از اهالی بخشی از این رودخانه با عبور از منطقه مسکونی پرجمعیت، مخاطراتی(سقوط افراد و یا خودرو در رودخانه) را برای اهالی ایجاد کرده است.

فرماندار همدان نیز دراین بازدید با توجه به مطالبات و درخواست های اهالی محل مبنی بر اقدام برای پوشش رودخانه و احداث معبر برای تعیین تکلیف آن به منظور رفع خطرات و مخاطرات احتمالی ، ضمن قول مساعد برای رفع مشکل، دستوراتی را برای پیگیری موضوع و حل آن صادر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه