English

شهردار جورقان:

بودجه شهر جورقان از ۲۷ درصد به ۱۲۶ درصد افزایش یافته است

شهردار جورقان با اشاره به اقدامات موثر مدیریت شهری در ماه های اخیر، اظهار داشت: با همکاری شورای شهر، رقم تحقق بودجه شهر جورقان از ۲۷ درصد به ۱۲۶ درصد افزایش یافته که اقدامی مهم و قابل توجه است.

بودجه شهر جورقان از ۲۷ درصد به ۱۲۶ درصد افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، داود احمدی  شهردار جورقان روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات موثر مدیریت شهری در ماه های اخیر، اظهار داشت: با همکاری شورای شهر، رقم تحقق بودجه شهر جورقان از ۲۷ درصد به ۱۲۶ درصد افزایش یافته که اقدامی مهم و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری در جورقان است، افزود: سیاست ها و طرح های تشویقی برای ایجاد تحرک منجر به توسعه، بهسازی و نوسازی در بافت های فرسوده محلات مختلف شهر جورقان تهیه و به شهروندان ارائه می شود. 

شهردار جورقان از توابع شهرستان همدان با اشاره به تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده در راستای احیای، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری، گفت: برهمین اساس پروانه ساختمانی برای واحدهای ۱۲۰ مترمربعی در این شهر به صورت رایگان(عوارض) صادر می شود.

وی تصریح کرد: همچنین میزان بدهی های شهرداری جورقان از ۳۷ میلیارد به هشت میلیارد ریال کاهش یافته و حقوق معوق(چهار ماه) کارکنان و کارگران مدیریت شهری نیز به طور کامل پرداخت شده است.

شهردار جورقان، ایجاد شبکه فاضلاب شهری، احداث زمین چمن و توجه به تأمین منابع آبی و تکمیل زیرساخت‌هایی مخابراتی را از مطالبات اصلی شهروندان جورقان عنوان کرد و گفت: تامین و توسعه این خدمات زیرساختی نیازمند حمایت مسئولان و مدیران اجرایی به ویژه در بحث منابع مالی است.

احمدی با بیان اینکه ثبت ملی ۱۱ میل کوره آجرپزی به عنوان نماد شهر جورقان نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: توسعه فضای سبز شهری و توجه ویژه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی از دیگر برنامه‌های محوری شهرداری جورقان است. 

رییس شورای اسلامی شهر جورقان نیز در این نشست گفت: سه هزار و  ۲۰۰ مترمربع زمین برای احداث درمانگاه و مرکز فوریت‌های پزشکی شهر اختصاص یافته که متاسفانه با وجود اخذ موافقت‌های لازم، همچنان پیگیری دریافت مجوز برای استقرار تجهیزات اورژانس در این محل هستیم.

جمشید شکری‌ کامروا خاطرنشان کرد: ساماندهی بازارچه هفتگی شهر و اخذ موافقت‌ اولیه و مجوز احداث زمین چمن شهر جورقان از دیگر اقدامان شورای ششم این شهر است.

به گفته وی، تلاش برای تامین منابع آبی موردنیاز، توسعه ناوگان حمل و نقل شهری، کیفیت بخشی به موضوع پخت و عرضه نان و ساماندهی کوره های آجرپزی و تبدیل آنها به محلی برای کشت های گلخانه ای از دیگر برنامه های شورای اسلامی و شهرداری جورقان است.

جمشید الیاسی عضو شورای اسلامی شهر جورقان نیز در این نشست گفت: نبود یک درمانگاه شبانه روزی در شهر جورقان معضلی جدی برای شهروندان است، گفت: درمانگاه فعل شهر جورقان به اهالی حدود ۱۲ روستای منطقه نیز خدمات رسانی می‌کند که شبانه روزی کردن این مرکز برای خدمت بهینه به مردم ضروری است.

شهر جورقان از توابع شهرستان همدان در مسیر ارتباطی تهران به همدان قرار دارد.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه