English

یوسف بنی‌اسدی:

اجرای طرح ایمن سازی تابلوهای پیام متغیر جاده‌ای خراسان رضوی

سرپرست مرکز اطلاعات راههای جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: براساس سامانه به کارگیری شده در این طرح در صورت بازشدن در اتاقکهای تجهیزات، هشدار از طریق سامانه های ارتباطی به کاربران سازمان راهداری ارسال می شود.

اجرای طرح ایمن سازی تابلوهای پیام متغیر جاده‌ای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یوسف بنی‌اسدی سرپرست مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: طرح ایمن سازی تابلوهای پیام متغیر جاده‌ای (v.m.s) برای نخستین بار در کشور به صورت آزمایشی در یکی از جاده های مشهد اجرا شد.

بنی‌اسدی همچنین در ادامه این خبر اضافه کرد: طرح ایمن سازی برای نخستین بار روی تابلو پیام متغیر جاده مشهد- ملک آباد با همکاری پیمانکاران محلی به صورت آزمایشی در حال اجراست.

سرپرست مرکز اطلاعات راههای جاده‌ای خراسان رضوی افزود: این طرح برای حفظ امنیت فیزیکی تجهیزات الکترونیکی از مواردی مانند سرقت و همچنین امنیت ارتباطی برای جلوگیری از هک اطلاعات و نشر اطلاعات روی تابلو از طریق هک سیستم اجرا شده است.

وی در ادامه این خبر اظهار کرد: براساس سامانه به کارگیری شده در این طرح در صورت بازشدن در اتاقکهای تجهیزات، هشدار از طریق سامانه های ارتباطی به کاربران سازمان راهداری ارسال می شود.

سرپرست مرکز اطلاعات راههای جاده‌ای خراسان رضوی تصریح کرد: این نهاد با استفاده از ۳۲۶ سامانه نظارتی و اطلاع‌رسانی الکترونیک و کنترل از راه دور، جاده های اصلی استان خراسان رضوی را پایش می‌کند.

بنی‌اسدی خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالیت دهها دستگاه تردد شمار، دوربین نظارتی، سامانه ثبت تخلف سرعت و سامانه W.I.M (سامانه توزین ناوگان در حال حرکت)، ۱۲ تابلو پیام متغیر برای اعلان وضعیت جاده و سه سامانه اعلام سرعت لحظه‌ای خودرو و یک سامانه الکترونیک اعلام سرعت مجاز در استان فعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه