English

با حضور مدیرعامل:

رونمایی از کتاب جامع آزمایشگاه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

در آیینی و با حضور حسن نجفی‌سمنانی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از «کتاب جامع آزمایشگاه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی»رونمایی شد.

رونمایی از کتاب جامع آزمایشگاه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

به خبرگزاری موج ایلام، مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام در این آیین گفت:ممارست و کوشش علمی دکتر قبادی و همکاران ایشان در تالیف این کتاب ارزشمند، جهاد علمی و خدمتی ماندگار در صنعت پتروشیمی است.

وی با تمجید از این دستاورد جامع پژوهش‌محور در حوزه آزمایشگاه و صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ادامه داد: تألیف این کتاب ، استمرار موفقیت‌های فرزندان استان و برگ زرینی در تاریخ پتروشیمی ایلام است.

 کتاب جامع آزمایشگاه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با تلاش دکتر مسعود قبادی از همکاران واحد آزمایشگاه پتروشیمی ایلام و دکتر طوبی ذوالفقاری چاپ شده است که تلفیقی از ۱۰ کتاب جامع شامل مباحث اساسی در منابع گاز و پتروشیمی، مباحث ایمنی، شرح فرایندی، مباحث تخصصی شیمی، محلول‌سازی متدها، استانداردهای آزمایشگاهی و شرح کامل دستورالعمل‌های آنالیزی است.

مسعود قبادی کارگر نمونه پتروشیمی ایلام در سال ۱۴۰۱ و فارغ‌التحصیل ممتاز مقاطع ارشد و‌ دکتری شیمی معدنی است که دارای ۷ جلد تالیف و ترجمه کتاب علمی ، ۱۸ مقاله بین‌المللی ISI و ۴ مقاله در کنفرانس ملی و بیش از ۱۶ (Ceritificate) تخصصی می‌باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه