English

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح کرد؛

افزایش مصرف سیگار و قلیان توسط نوجوانان و جوانان

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در نشست مقابله با روند صعودی مصرف دخانیات در گیلان گفت: افزایش مصرف سیگار و قلیان توسط نوجوانان و جوانان نگران کننده است

افزایش مصرف سیگار و قلیان توسط نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسماعیل نورصالحی  با بیان اینکه آگاهی بخشی به مردم  درخصوص مضرات مصرف سیگار و قلیان اهمیت ویژه ای دارد، گفت:  علاوه بر آگاهی بخشی باید بتوانیم با همکاری دستگاه های مرتبط در سطح استان نسبت به مقابله با روند رو به رشد مصرف دخانیات، اقدامات اجرایی لازم را انجام بدهیم.

 وی ادامه داد: مصرف سیگار و قلیان علاوه بر اینکه آسیب های بسیاری برای سلامت فرد و اطرافیان  آن  به دنبال  دارد،  از لحاظ اقتصادی هم هزینه  مازادی را بر خانواده ها تحمیل می کند.

 نورصالحی با اشاره به اینکه روند رو به افزایش مصرف سیگار و قلیان توسط  نوجوانان و جوانان  نگران کننده است، افزود : باید برای بهبود این وضعیت با همکاری مستمر و جدی بین دستگاه های مرتبط، اقدامات اجرایی صورت گیرد زیرا، سلامت آینده سازان کشور با مصرف بی رویه  سیگار و قلیان به شدت تهدید می شود.

 وی تصریح کرد: باید  با آگاهی بخشی به خانواده ها، نسل جوان و همچنین با انجام اقدامات جدی در خصوص مصرف دخانیات و عرضه آن در مراکز عمومی و ...، نسبت به روند صعودی مصرف دخانیات  در سطح گیلان اقدام کنیم.

  نشست هم اندیشی مقابله با روند صعودی مصرف دخانیات در  گیلان  با حضور سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه و  کارشناسان گروه های بهداشت خانواده، بهداشت روان، بهداشت محیط و کار و آموزش سلامت و گسترش، در سالن اجلاس  معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه