English

حمایت دادگستری هرمزگان از اشتغال زندانیان حتی پس از آزادی

رئیس کل دادگستری هرمزگان از محل اجرای پروژه کشاورزی بر روی ۳۶ هکتار از اراضی دشت راونگ در بخش مرکزی میناب برای توانمندسازی و اشتغال زندانیان بازدید کرد.

حمایت دادگستری هرمزگان از اشتغال زندانیان حتی پس از آزادی

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از محل اجرای پروژه کشاورزی بر روی ۳۶ هکتار از اراضی دشت راونگ در بخش مرکزی میناب برای توانمندسازی و اشتغال ۳۰۰ نفر از زندانیان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید اظهار داشت: در نتیجه کارآفرینی برای زندانیان در این مجتمع کشاورزی، گام بزرگی در جهت ایجاد اشتغال پایدار و اصلاح آن ها برداشته خواهد شد. 

قهرمانی در ادامه افزود: در راستای اجرای اولویت‌های پانزده گانه مطرح شده توسط رئیس قوه قضاییه در ابتدای سال ۱۴۰۱ به ویژه تأکیدات ایشان درخصوص لزوم کاهش جمعیت کیفری و با هدف توانمند سازی زندانیان و ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای آنان، این مجتمع کشاورزی با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده و در آستانه بهره برداری قرار دارد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده، تمامی فعالیت ها در این زمین کشاورزی، مکانیزه خواهد بود و در این راستا تاکنون علاوه بر نصب و راه اندازی تجهیزات آبیاری تحت فشار و قطره ای، اقداماتی چون احداث خوابگاه برای زندانیان، تسطیح زمین، لایروبی و برقی نمودن چاه، تکمیل خطوط لوله کشی و انتقال آب و برق در این مجموعه زراعی صورت پذیرفته است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: ایجاد اشتغال پایدار و رصد اشتغال زندانی پس از آزادی، در کنار حمایت از فعالیت های حرفه آموزی آنان نقش مهمی در بازگشت فرد خاطی به جامعه و پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه