English

عملیاتی شدن طرح بهسازی محور روستایی عنایت بیگ قم

رئیس اداره راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم از عملیاتی شدن طرح بهسازی محور روستایی عنایت بیگ قم خبر داد.

عملیاتی شدن طرح بهسازی محور روستایی عنایت بیگ قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد معارف‌وند ضمن اعلام این خبر و یادآوری اینکه پروسه صیانت و ارتقای سطح خدمات راه‌های روستایی استان از اولویت‌های اداره‌کل متبوع است اظهار داشت: طی دوسال گذشته روند بهسازی و ارتقای سطح خدمات راه‌های روستایی در قالب طرح‌هایی مانند ابرار یا اقدام ملی برای راه‌های روستایی و همچنین طرح راه بخشنده در سطح راه‌های روستایی کشور اجرا و تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت در استان از راه آسفالتی بهره‌مند شده‌اند.

وی در ادامه به اجرای طرح بهسازی محور روستایی عنایت بیگ بخش سلفچگان اشاره کرد و گفت: با توجه به مطالبه‌های مردمی و وضعیت نامناسب راه دسترسی روستای عنایت بیگ، پس از مطالعه‌های صورت گرفته به بهسازی این مسیر اقدام شد.

معارف‌وند در خصوص مشخصه‌های فنی طرح بهسازی راه مسیر روستای عنایت بیگ بیان داشت: طول مسیر اجرایی طرح ۸۰۰ متر، عرض متوسط پنج متر و ضخامت روکش اجرایی نیز پنج سانتی متر است.

وی از ویژگی‌های این طرح به اجرای عملیات ترکیبی متناسب با موقعیت محور اشاره و اظهار داشت: درقالب عملیات بهسازی این مسیر مهم روستایی که به دلیل تجانب با شهر سلفچگان از آمد و شد چشمگیری برخوردار است، به اجرای عملیات درزگیری با قیر پلیمری و روکش آسفالت اقدام خواهد 
شد.
رئیس راه‌های قم میزان اعتبار تخصیصی طرح بهسازی محور روستایی عنایت بیگ را بالع بر ۹ میلیارد ریال اعلام و افزود: هزینه های اجرایی این طرح از محل اعتبارهای ملی استانی تامین شده است.

معارف‌وند در خصوص بازه زمانی اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از طرح بهسازی محور روستایی عنایت بیگ اعلام کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده مسئولان امر و همت جهادی مجموعه عوامل اجرایی، این طرح تاپایان خردادماه جاری اجرا و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی ضمن تاکید بر رعایت مسائل ایمنی توسط عابران این محور روستایی خواستار همراهی و تعامل اهالی و دیگر کاربران با مجریان طرح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه