English

بهنام کمالی:

سایت تیروکمان در اردبیل احداث می شود

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: سایت تیروکمان در محوطه مجموعه تختی اردبیل احداث و در اختیار هیات شهرستان اردبیل قرار می گیرد.

سایت تیروکمان در اردبیل احداث می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهنام کمالی ، رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: احداث این سایت توسط اداره کل ورزش و جوانان انجام میگیرد و به منظور آموزش و تمرین کمانداران استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت زیرساخت ها در توسعه رشته های ورزشی گفت: متاسفانه در سالهای گذشته هیچ اقدامات زیرساختی در حوزه تیروکمان انجام نشده و آموزش، تمرین و استعدادیابی در این رشته المپیکی با مشکل مواجه بوده است.

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل می گوید: احداث این سایت با جدیّت توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان در حال پیگیری است.

کمالی با بیان اینکه آموزش و تمرین های مستمر کمانداران در ورزشگاه رضازاده در بعدازظهر روزهای فرد هفته برگزار می شود،گفت: متاسفانه بدلیل برگزاری اردوهای تیم های مختلف ملی، مسابقات استانی و کشوری سایر رشته ها و یا برگزاری برخی برنامه های دیگر در ورزشگاه رضازاده تمرین و آموزش تیراندازی با کمان مختل و تعطیل می شود که به ریزش و نارضایتی خانواده ها و کمانداران منجر می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه