English

محمد صادقی اصل:

اردبیل میزبان اولین دوره تخصصی تیراندازی با کمان کشور شد

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردیبل گفت: اولین دوره تخصصی تیراندازی با کمان کشور به میزبانی استان اردبیل برگزار می شود.

اردبیل میزبان اولین دوره تخصصی تیراندازی با کمان کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد صادقی اصل ، رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردیبل گفت: استان اردبیل برای اولین‌بار در کشور میزبان دورهای تخصصی «فیلد و تریدی» تیراندازی با کمان خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری این دوره تخصصی در 14 و 15 آبان‌ماه سال‌جاری افزود: طی سال جاری باهمکاری آموزش و پرورش دوره استعدادیابی مقطع دبیرستان در مدارس شهرستان اردبیل با حضور مربی استعدادیابی کشور صورت گرفت که نفرات دارای شرایط انتخاب و درحال حاضر زیر نظر هیات آموزش می‌بینند.

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل ادامه داد: در مجموعه ورزشی کارگران اداره کار دوره استعدادیابی رایگان برای تمامی رده‌های سنی برگزار شده و نفرات برتر انتخاب و به مسابقات اعزام شدند.

صادقی اصل با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران استان در کمان سنتی کشور گفت: در مسابقات کمان سنتی کشور که سوم آبان‌ماه در شهرستان میانه برگزار شد، کمانداران اردبیل حائز رتبه‌های برتر شدند، در این مسابقات در رده بزرگسالان شبنم ابراهیم پور بر سکوی سوم مسابقات ایستاد و در رده نوجوانان علی پورقلی موفق به کسب مقام دوم و در رده نونهالان محمد امین خاقانی به مقام سوم مسابقات دست یافت.

وی بیان کرد: اعزام نونهالان و نوجوانان به رقابت‌های استعدادهای برتر ورزش کشور و کسب مقام چهارمی، شرکت 8 ورزشکار در مسابقات رنکینگ کشوری در رشته کمان سنتی و ریکرو و برگزاری مسابقات کمان سنتی در کنار جشنواره ملی کوچ عشایر با حضور قهرمان 9 قوم مختلف از جمله برنامه‌های هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل در سال‌جاری بود.

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل از شانس قهرمانی تیم تیراندازی با کمان نیروی زمینی اردبیل در لیگ برتر کشور خبر داد و گفت: تیم نیروی زمینی اردبیل در هفته آخر میزبان مسابقات لیگ برتر خواهد بود و با توجه به روند امتیازگیری امید اول قهرمانی محسوب می‌شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه