English

در جهت شناسایی سریع نواقص، کاستی ها و حل و فصل فوری مشکلات؛

تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر لزوم استمرار بازدید مسئولان قضایی از زندان و بازداشتگاه‌ها

رئیس کل دادگستری هرمزگان بر لزوم استمرار بازدید مسئولان قضایی از زندان ها و بازداشتگاه‌ها نیز تأکید کرد و این موضوع را در جهت شناسایی سریع نواقص، کاستی ها و حل و فصل فوری مشکلات بسیار حائز اهمیت برشمرد.

تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر لزوم استمرار بازدید مسئولان قضایی از زندان و بازداشتگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه تعدادی از معاونان خود به صورت سرزده و شبانه از زندان میناب بازدید کرد.

وی مهم‌ترین هدف این بازدید را رسیدگی به وضعیت زندانیان عنوان کرد و افزود: بر این اساس شرایط زندانیان باتوجه به محل نگهداری، مسائل بهداشتی و اطمینان از صحت و سلامتی آن ها و همچنین دسترسی به خانواده و وکلایشان به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

قهرمانی همچنین با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص رعایت حقوق محکومین و زندانیان، لزوم توجه به کرامت انسانی مددجویان از جانب مسئولین زندان را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: باید با اتخاذ تدابیر مناسب، تمهیدات به گونه‌ای اتخاذ شود که علاوه بر تأمین امکانات مورد نیاز آنها، نسبت به اعطاء ارفاقات قانونی به ویژه استفاده از پابند الکترونیک به افراد واجد شرایط اقدام شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان بر لزوم استمرار بازدید مسئولان قضایی از زندان ها و بازداشتگاه‌ها نیز تأکید کرد و این موضوع را در جهت شناسایی سریع نواقص، کاستی ها و حل و فصل فوری مشکلات بسیار حائز اهمیت برشمرد.

گفتنی است؛ در جریان این بازدید که رئیس حوزه قضایی و دادستان میناب نیز حضور داشتند، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ملاقات چهره به چهره با هریک از زندانیان ضمن استماع درخواست هایشان، دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات و مشکلات آنها صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه