English

رئیس کل دادگستری مازندران‌ تأکید کرد:

اجرای به موقع احکام قضایی نقش مهمی در صیانت از حقوق بیت المال دارد

رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه حفظ حقوق بیت المال استان گفت: اجرای به موقع احکام قضایی قطعی شده نقش بسیار مهمی در صیانت از حقوق بیت المال دارد.

اجرای به موقع احکام قضایی نقش مهمی در صیانت از حقوق بیت المال دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری اظهار داشت: در صورتی که احکام به موقع اجرا شود نقش پیشگیرانه ای در کاهش تخلفات ‌و تعرضات خواهد داشت و هرگونه تعلل در اجرای احکام موجب تقویت جسارت ‌و جرأت متخلفان در اقدامات خلاف قانون و سودجویانه می شود.

وی ادامه داد: پیگیری دعاوی و طرح شکایت به موقع با ادله درست و کافی باید مورد اهتمام و توجه ویژه قرار گیرد تا حقوق مردم نادیده گرفته نشود.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به بررسی نحوه احداث خط انتقال گاز و تخریب منابع طبیعی توسط پیمانکار در منطقه سوادکوه گفت: بدیهی است نمی‌شود مردم را از ارائه خدمات محروم کرد اما باید قبل از اجرای پروژه‌ها توسط شرکت‌های خدمات‌رسان مجوزهای لازم از منابع طبیعی و سایر نهادهایی که باید مجوزهای لازم را صادر کنند گرفته شود تا با مشکل روبه رو نشوند و نه اینکه شروع به انجام پروژه کنند و بعد به دنبال مجوزها بروند و موجب نارضایتی مردم و منطقه شوند.

وی خاطرنشان ساخت: همان‌طور که دریافت مجوزهای قانونی قبل از انجام پروژه‌های خدمات‌رسانی لازم است نظارت مستمر بر اقدامات پیمانکاران و کسانی که طرح را اجرا می‌کنند بسیار مهم و ضروری است تا تخلفات و سهل انگاری‌های احتمالی این افراد موجب خسارات جبران ناپذیر به اکوسیستم منطقه و محیط‌‌زیست نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه