English

رستم قاسمی:

پروژه قطار سریع السیر اصفهان - تهران را در ریاست جمهوری پیگیری می کنیم

وزیر راه و شهرسازی درسفر به اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم طرح قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران را از سوی رئیس جمهور در موضوعات این سفر دنبال کنیم.

پروژه قطار سریع السیر اصفهان - تهران را در ریاست جمهوری پیگیری می کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی امروز پنجشنبه ۲۶ خردادماه  در بازدید از طرح قطار سریع السیر اصفهان - تهران  با بیان اینکه قطار سریع السیر اقدام جدیدی در ایران است و به دنبال اجرای آن هستیم، بیان داشت: برای این طرح درخواست جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور و با حضور دستگاه‌های مختلف خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: بخشی از موضوعات این طرح مربوط به درون وزارتخانه است که پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم و بحث بعدی به موارد خارج از وزارتخانه برمی‌گردد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: این موضوعات به سازمان برنامه‌ریزی و بانک مرکزی برمی‌گردد و تلاش می‌کنیم این پروژه را از سوی رئیس جمهور در موضوعات این سفر دنبال کنیم.

۱۴۹کیلومتر از خط سریع السیر اصفهان-  تهران آماده شده است

علیرضا صلواتی مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان نیز در حاشیه این بازدید گفت: حدود ۱۴۹ کیلومتر مسیر آماده است و ۱۰۰ کیلومتر دیگر باقی مانده که پس از تکمیل نقشه‌ها، طرح اجرا می‌شود.

۱۴۰ کیلومترازطرح قطار اصفهان تهران آماده روسازی است

مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس نیز، با بیان اینکه این پروژه بسیار مهمی برای اصفهان است، گفت: راه‌آهن و شرکت ساخت  تلاش‌های زیادی کرده‌اند. این کار تا پایان دولت سیزدهم قابل بهره برداری است و پروژه بلند مدت ما نیست.

وی افزود: نزدیک به ۱۴۰ کیلومتر آماده روسازی است و با همین منابع مالی شورای اقتصاد آماده ریل‌گذاری است.

طغیانی با بیان اینکه بحث فناوری این پروژه مهم‌ترین مسئله است، تصریح کرد: خواهش اصلی من از وزیر توجه ویژه به آن است. تا حمایت وزیر نباشد این پروژه به اتمام نمی‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه