English

۴ باب سوله در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی قم احداث شد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: ۴ باب سوله در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی قم احداث شد.

۴ باب سوله در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی قم احداث شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا مظفری با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات احداث ۴ باب سوله همراه با ساختمان اداری با کاربری عرضه میوه و تره‌بار در امتداد بلوک ۱۰ میدان شهید رجایی به‌زودی آغاز و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضای خدماتی میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی افزود: میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی علاوه بر تأمین نیاز استان، نیاز شهرهای اطراف همچون ساوه، کمیجان، دلیجان و شهرهای تابعه قم را نیز تأمین می‌کند و توسعه فضای کسب‌وکار در این میدان با هدف تسهیل تأمین میوه و تره‌بار، افزایش راندمان فرآیند توزیع، کاهش سفرهای درون‌شهری و متعاقباً کاهش بار ترافیکی مرکز شهر انجام می‌شود و گسترش فضای خدماتی برای نیل به این اهداف می‌باشد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، گسترش فضای سبز را یکی دیگر از اولویت‌های کاری خود برشمرد و تصریح کرد: طراحی و توسعه فضای سبز میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی و توسعه تأسیسات و شبکه آب‌رسانی فضای سبز (سیستم آبیاری قطره‌ای)، هرس و پاکسازی کلیه اشجار فرسوده و آفت‌زده ازجمله سازمان میادین در این خصوص است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه