English

آیت‌الله رئیسی:

مشکلات آب اصفهان با کمک مردم و مسئولان قابل رفع است

رئیس‌جمهور گفت: مشکلی که بیش از همه مشکلات مردم را رنج می‌دهد مشکلات آب کشاورزی و شرب است که اطمینان داریم با کمک مسئولان و مردم این مشکل قابل رفع است.

مشکلات آب اصفهان با کمک مردم و مسئولان قابل رفع است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز در بدو ورود به استان بیان کرد: اصفهان، استان ایثار و شهادت، علم و فرهنگ و هنر همچنین استان دین‌مداری و ولایتمداری است که نه تنها برای این شهر بلکه برای کشور و جهان اسلام مایه افتخار هستند.

وی با بیان اینکه نقش استان در دفاع مقدس مثال‌زدنی است، گفت: 23 هزار شهید و 50 هزار ایثارگر در این استان هم گواه بر این است که این استان انقلابی و مدافع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

رئیس‌جمهور با اشاره باینکه اصفهان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی دارد و قطب صنعتی است، افزود: استان اصفهان می‌تواند به قطب علم و فناوری تبدیل شود، هم‌چنین ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری و نیروی انسانی و کارآمد و تحصیل‌کرده دارد

آیت الله رئیسی ادامه داد: مشکلی که بیش از پیش مردم را رنج می‌دهد آب کشاورزی و شرب است، این از مسائلی است که دولت برای رفع آن برنامه دارد و اطمینان داریم با کمک مسئولان و مردم این مشکل قابل رفع است.

وی بیان داشت: در استان اصفهان طرح‌هایی وجود دارد که از دهه ۶۰ این طرح‌ها مانده است و باید علل آن را بررسی کرد که چرا این پروژه‌ها به نتیجه نرسیده است.

رئیس جمهور ادامه داد: به طور کلی طرح‌هایی در استان‌ها وجود دارد که 20 سال و بعضا 30سال نیمه‌تمام مانده است و  در سفرهای استانی به بررسی و سامان بخشیدن به این طرح‌ها می‌پردازیم.

آیت الله رئیسی گفت: به دنبال آن هستیم چه در این سفر و چه در اقدامات پیش‌رو با جمع‌بندی با نماینده ولی فقیه، علما، استاندار، مدیران و نظرخواهی از آن‌ها در جلساتی که خواهیم داشت به ویژه در جلسه شورای اداری خبرهای خوبی برای مردم در این سفر داشته باشیم.

گفتنی است؛ بازدید از مناطق مختلف، دیدار و نشست با اقشار مختلف، نخبگان، شرکت در شورای اداری استان و حضور در نشست خبری از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر به اصفهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه