English

پیام تبریک دبیرکل حزب رفاه افغانستان به آیت الله رئیسی

دبیرکل حزب رفاه افغانستان با صدور پیامی انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور تبریک گفت.

پیام تبریک دبیرکل حزب رفاه افغانستان به آیت الله رئیسی

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام دبیرکل حزب رفاه افغانستان به شرح زیر است:

نخست انتخاب به جا و شایسته جنابعالی را به سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و همچنین ولادت با سعادت ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) را که خود از خادمین آن حضرت محسوب می‌شوید به شما از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، خرسندم به نمایندگی از حزب رفاه ملی افغانستان انتخاب جناب عالی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری، ملت بزرگ و شریف ایران تبریک و شادباش می گویم.

پیام محمدحسن جعفری دبیرکل حزب رفاه افغانستان حاکی است: امیدوارم با انتخاب جنابعالی روابط نیک، حسنه و حسن همجواری بین دو کشور دوست و برادر بیش از گذشته تحکیم پیدا نموده و روابط تاریخی ، عمیق و دیرینه هر دو ملت ایران و افغانستان بیش از گذشته از استحکام و پایداری بهتر و بیشتری برخوردار گردد.

پیام ادامه یافته است: حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ملّت شریف ایران؛ باور دارم رنج، درد و جنگ‌های خانمانسوز که بر مردم افغانستان از سوی اجانب، بیگانگان به ویژه دولت آمریکای جنایتکار و عمال سرسپرده آن یعنی گروه طالبان، داعش وغیره بر مردم ما تحمیل گردیده است جناب عالی و مردم عزتمند ایران را سخت می آزارد و بسیار علاقه وافر به برقراری صلح و ثبات دائمی در افغانستان و منطقه دارید.

در بخش دیگری از پیام آمده است: حزب رفاه ملی افغانستان از جناب عالی که رئیس جمهوری و مظهر اراده‌ی ملت و کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران هستید تقاضا دارد، مردم مسلمان افغانستان را که بیش از چهار دهه در آتش جنگ تحمیلی و خانمانسوز می‌سوزد در راستای برقراری صلح و ثبات یاری نموده و دَین اسلامی و برادری خویش را بیش از گذشته ادا نمایید.

دبیرکل حزب رفاه افغانستان در پایان تاکید کرده است: در پایان حزب رفاه ملی افغانستان توجه خاص و عنایت ویژه حضرت عالی را در باره مهاجرین افغانستانی مقیم جمهوری اسلامی ایران خواهان است.یک بار دیگر فرصت را مغتنم شمرده انتخاب جنابعالی را به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران به جناب شما و رهبر بزرگ انقلاب اسلامی و ملت عزتمند ایران تبریک و شادباش عرض می نمایم. پاینده و مستدام باشید.

سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام اول و از سوی ملت ایران امانت‌دار دستگاه اجرایی و به‌عنوان رئیس‌جمهوری انتخاب شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه