English

هشدار برای قطعی برق ادارات پرمصرف

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بیان کرد: از همه مشترکین درخواست می شود نسبت به رعایت الگو و صرفه جویی در مصرف برق بویژه در ساعات اوج بار همکاری لازم را داشته باشند.

هشدار برای قطعی برق ادارات پرمصرف

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجید آزیز مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ادارات و سازمان‌های عمومی پرمصرف که از الگوی تعیین شده هیات وزیران تبعیت نکنند و مصرف برق خود را کاهش ندهند، ضمن قطع به مردم نیز معرفی می‌شوند.

آزیز در ادامه افزود: طبق مصوبه هیات وزیران می‌بایست ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های عمومی مصرف برق خود را در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۰ درصد و در ساعات غیراداری ۶۰ درصد مصرف جاری خود را کاهش دهند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی متذکر شد: این مصوبه از روز سه شنبه هفته گذشته در خراسان رضوی به اجرا درآمده است و در پی آن روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه برق ۲۵ اداره پرمصرف و روز گذشته برق ۴۷ اداره پرمصرف در استان قطع شد.

 وی همچنین در ادامه این خبر عنوان کرد: این ادارات در شهرستان‌های نیشابور، قوچان، سبزوار، سرخس، تایباد، تربت حیدریه، گناباد، تربت جام، فریمان، مه ولات، خواف، جوین، کاشمر و چناران قرار داشتند.

 آزیز در خاتمه تاکید کرد: از همه مشترکین درخواست می شود نسبت به رعایت الگو و صرفه جویی در مصرف برق بویژه در ساعات اوج بار همکاری لازم را داشته باشند تا امکان بهره مندی از برق برای همه فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه