English

آلودگی هوای اصفهان برای گروه های حساس / خاموش بودن ۶ ایستگاه

کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و سوم خرداد ماه ماه با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۶ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

آلودگی هوای اصفهان برای گروه های حساس / خاموش بودن ۶ ایستگاه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کیفیت هوای اصفهان امروز در ایستگاه جی با شاخص ۱۵۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

همچنین ایستگاه پروین با شاخص ۱۲۰، خرازی با شاخص ۱۳۲، فیض با شاخص ۱۰۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شد.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۹۰، استانداری اصفهان با شاخص ۸۹، باهنر با شاخص ۹۹، رودکی با شاخص ۹۴، فرشادی با شاخص ۸۹ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۸۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های انقلاب، رهنان، میرزاطاهر، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

در حال حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۸۲ و مبارکه با عدد ۷۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۴۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه