English

با حضور استاندار گیلان برگزارشد؛

همایش تجلیل از برترین های بقاع متبرکه

همزمان با ایام دهه کرامت، همایش تجلیل از خیران ، خادمان، اعضای هیات امنا و امامان برتر جماعت بقاع متبرکه گیلان با حضور استاندار در بقعه خواهر امام رشت برگزار شد.

همایش تجلیل از برترین های بقاع متبرکه

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، همزمان با ایام دهه کرامت، همایش تجلیل از خیران، خادمان، اعضای هیات امنا و امامان برتر جماعت بقاع متبرکه گیلان با حضور  عباسی استاندار در بقعه خواهر امام رشت برگزار شد.

استاندار گیلان در این همایش با اشاره به حضور خادمان بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) گفت : فضای معنوی که با این حضور بر همایش حکمفرما شد؛ نشان داد توسل به امامان معصوم و توجه به خلوص نیت، نجات بخش است.

 اسدالله عباسی با تاکید بر شناخت دشمن و برنامه های شوم او ازجمله هجمه به اعتقادات و بصیرت مردم افزود: باید وجود پربرکت امام هشتم و امامزادگان در ایران اسلامی را با افتخار قدر بدانیم.

وی خدمت به ائمه اطهار و امامزادگان را توفیقی بزرگ از سوی خدای متعال برای خادمان این اماکن مقدسه دانست و گفت: از فرصت خدمت به ساحت پر خیر و برکت ائمه اطهار و خاندان مطهرشان با ترویج فرهنگ معنویت و ساده زیستی آن بزرگان و توسعه مباحث دینی، اعتقادی و فرهنگی برای جامعه، استفاده شود و اقدامات اثربخشی در این زمینه صورت پذیرد.

عباسی با بیان اینکه وجود امامزادگان در گیلان نشان از مهمان نوازی و ولایتمداری دیرین مردم استان است، خاطرنشان ساخت: فرزندان سرزمین شهیدپرور و ولایتمدار گیلان همچنان در حوزه معنویت با تولید محتوای معنوی و فرهنگی نظیر سرود سلام فرمانده ، موجب خشم دشمنان شده اند و دلیل پرآوازه بودن این سرود، به نورانیت نام مبارک امام زمان (عج) است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه