English

انتقامجویی، زمینه ساز وقوع قتل‌ در حاجی آباد

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد از درگیری منجر به قتل در شهرستان به دلیل انتقامجویی و اختلافات قبلی خبر داد‌.

انتقامجویی، زمینه ساز وقوع قتل‌ در حاجی آباد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ روح الله عبدالهی فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: مقارن ساعت ۲۲ مورخه بیستم خردادماه ،در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع تیراندازی، بلافاصله عوامل گشتی به محل اعلامی اعزام شدند.
سرهنگ عبدالهی گفت: با حضور مأموران کلانتری و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مشخص شد فردی ناشناس در آدرس ذکر شده از یک دستگاه خودروی سواری پراید فاقد پلاک با صورت پوشیده پیاده شده و با اسلحه به طرف فردی دیگر شلیک کرده و سریعاً از محل متواری شده است.
این مسئول انتظامی با اشاره به انتشار کلیپی با همین مضمون در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، تصریح کرد: فرد مجروح بلافاصله توسط اورژانس 115 به بیمارستان فاطمه زهرا(س) منتقل که متأسفانه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است.
سرهنگ عبدالهی اذعان داشت: بلافاصله اقدامات تأمینی و انتظامی جهت کشف علت تیراندازی، شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد.
وی با بیان اینکه مأموران در بررسی های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند هویت قاتل را شناسایی کنند، ادامه داد: مقتول از حدود یکسال قبل به  دلیل ضرب وجرح وچند جرم دیگر در زندان قرارداشته که چند روز قبل به علت بیماری با قرار وثیقه از زندان آزاد و در مرخصی به سر می‌برده است.
این مسئول انتظامی عنوان کرد: طبق شواهد موجود در صحنه جرم و پیگیری های انتظامی واطلاعاتی، علت قتل به قصد انتقام جویی صورت گرفته است.
وی اذعان داشت: قاتل به محض اطلاع از آزادی مقتول از زندان، به قصد انتقام جویی پس از تعقیب نامبرده اقدام به شلیک با اسلحه و قتل مقتول کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با تأکید بر اینکه اقدامات پلیسی جهت دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد، مبارزه جدی و مستمر با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی را مهمترین مأموریت پلیس دانست و گفت: با برهم زنندگان نظم، امنیت و آرامش جامعه هیچ مماشاتی نخواهیم داشت و به شهروندان اطمینان می‌دهیم بدون هیچ اغماضی با اقدامات شرورانه و ضد امنیت عمومی برابر قانون برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه