English

محمدرضا فلاحتی:

پاسخگویی مدیران کل دستگاه های عضو شورای هماهنگی در میز ارتباطات مردمی شهرستان مهریز

چهارمین نشست استانی مدیران دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در شهرستان مهریز برگزار می شود.

پاسخگویی مدیران کل دستگاه های عضو شورای هماهنگی در میز ارتباطات مردمی شهرستان مهریز

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این رابطه گفت: یکی از اقداماتی که توسط دولت سیزدهم از بدو شروع به کار مد نظر بوده است لزوم حضور مسئولان در بین مردم و رفع مسائل و مشکلات آنها براساس قوانین و مقررات است.

وی گفت: در همین راستا مقرر گردید نشست مدیران کل دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که به صورت ماهیانه در مرکز استان تشکیل می شد، هر دوماه یک بار در یکی از شهرستان های استان برگزار شود تا مردم بتوانند به بیان نظرات، پیشنهادات و مسائل و مشکلات خود بپردازند.

فلاحتی اضافه کرد: اولین شهرستانی که مدیران 10 دستگاه عضو شورای هماهنگی به آنجا سفر می کنند شهرستان مهریز است که روز جمعه 27 خردادماه میز ارتباطات مردمی در میعادگاه نماز جمعه این شهرستان تشکیل و مردم شریف مهریز از ساعت 11 صبح می توانند با حضور در مسجد امام حسن مجتبی (حسینیه اعظم مزویر آباد) مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایند.

گفتنی است مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی، مدیریت درمان تامین اجتماعی، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان، مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاون، مدیریت امور بانک رفاه، مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری شعبه یزد، مدیریت صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان و سرپرست صندوق کارآفرینی امید پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم شریف مهریز در این حوزه ها هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه