English

ناصر شعربافیان:

آغاز مانور نظارت و بازرسی بازار محصولات کشاورزی در خراسان رضوی

مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: این مانور نظارتی با اولویت نظارت بر واحدهای عمده‌فروشی، انبارها، سردخانه‌ها، واحدهای تولیدی و کالاهای اساسی در بخش کشاورزی انجام می‌شود.

آغاز مانور نظارت و بازرسی بازار محصولات کشاورزی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر شعربافیان مدیر بازرسی و نظارت محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: مانور سراسری نظارت و بازرسی بازار محصولات کشاورزی همزمان با هفته جهاد کشاورزی، روز شنبه در خراسان رضوی آغاز شد.

شعربافیان این خبر را در حاشیه مانور نظارت و بازرسی بازار محصولات کشاورزی اظهار کرد و ادامه داد: در قالب این مانور ۲۰۰ تیم نظارتی طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری در کلیه شهرستان‌های استان اقدام به بازرسی از واحدهای زیر مجموعه بخش کشاورزی و عرضه کننده محصولات این بخش می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: این مانور نظارتی با اولویت نظارت بر واحدهای عمده‌فروشی، انبارها، سردخانه‌ها، واحدهای تولیدی و کالاهای اساسی در بخش کشاورزی انجام می‌شود.

وی در ادامه متذکر شد: طی این مدت واحدهای اقتصادی که محصولاتشان در بخش کشاورزی است، مورد بازرسی قرار گرفته و در صورت هرگونه تخلف با این واحدها برخورد و پرونده تخلف آنها به صورت ویژه و خارج از نوبت پیگیری خواهد شد.

شعربافیان در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: از هم استانی‌ها و مسافران تقاضا داریم، گزارشات و شکایات خود در حوزه محصولات کشاورزی را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اطلاع رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه