English

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه:

تکمیل طرح راه آهن یکی از مطالبات جدی مردم سبزوار است

امام جمعه سبزوار بیان کرد: پس از آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن سبزوار بارقه امید در مردم ایجاد شد اما این طرح اکنون به کندی پیش می رود که باید با اختصاص ردیف بودجه تکمیل این طرح زودتر اجرایی شود.

تکمیل طرح راه آهن یکی از مطالبات جدی مردم سبزوار است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه امام جمعه سبزوار در سخنانی اظهار کرد: تکمیل طرح راه آهن یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است که انتظار می رود استاندار خراسان رضوی و دولت به آن توجه ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام مقیسه در ادامه این سخنان اضافه کرد: پس از آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن سبزوار بارقه امید در مردم ایجاد شد اما این طرح اکنون به کندی پیش می رود که باید با اختصاص ردیف بودجه تکمیل این طرح زودتر اجرایی شود.

امام جمعه سبزوار همچنین متذکر شد: در شرایطی که باید نگاه استاندار خراسان رضوی راجع به منطقه و سراسر استان نگاه پدرانه و با رافت باشد اما بر مبنای مطالبات مردمی ، این نگاه به شهرستان ها کمی ضعیف به نظر می رسد.

وی به ظرفیت های شرکت ماشین‌های الکتریکی جوین(جمکو) اشاره کرد و تاکید کرد: این شرکت به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان الکتروموتور کشور است که در شرایط تحریم موفق به تولید الکتروموتور مورد نیاز صنعت کشور شده است.

امام جمعه سبزوار همچنین در ادامه سخنان خود تصریح کرد و گفت : یکی از مطالبات از مجلس و دولت توسعه واحد تولیدی شرکت ماشین‌های الکتریکی جوین و اشتغال زایی بیشتر آن است.

حجت الاسلام والمسلمین مقیسه با اشاره به در پیش بودن سالروز درگذشت استاد حمید سبزواری پدر شعر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در این زمینه همایش ملی سرودهای انقلابی و بزرگداشت پدر شعر انقلاب در سبزوار برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه