English

در سفر رئیس جمهور به استان مازندران:

معاون و نماینده ویژه وزیر صمت، به مشکلات صنعتگران مازندران رسیدگی کرد

علی رسولیان در سفر رئیس جمهور به مازندران، با حضور در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و در دیدارهای بی واسطه، مشکلات صنعتگران مازندران را بررسی و پیگیری کرد.

معاون و نماینده ویژه وزیر صمت، به مشکلات صنعتگران مازندران رسیدگی کرد

به گزارش خبرگزاری موج  مازندران، در دیدارهای چهره به چهره رسولیان با صنعتگران استان که در سفر رئیس جمهور به مازندران، در قالب میز خدمت حوزه صنعت، معدن و تجارت برگزار شد 101 نفر از فعالان اقتصادی به طرح درخواست‌ها و مشکلات خود ‌پرداختند، که از این تعداد، مسائل و مشکلات 38 نفر حل شد و درخواست 63 مراجعه کننده برای پیگیری و رفع مشکل در دستور کار قرار گرفت یا به سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارجاع شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه این دیدارهای مردمی اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم، رسیدگی به مشکلات مردم و فعالین اقتصادی و پاسخگویی مستقیم مسئولین به مطالبات مردمی است.

وی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت عزم جدی دارد تا مسائل و مشکلات فعالین صنعت را در استانها رسیدگی کند و در بازه زمانی مشخصی به پاسخ آنها بپردازد و مسیر را برای توسعه فعالیتهای اقتصادی و صنعتی فراهم کند.

علی رسولیان خاطرنشان ساخت: با توجه به ظرفیت‌های صنایع تبدیلی، معادن و سایر حوزه‌‌ها که در مازندران وجود دارد، عمده مشکلات مربوط به کمبود فضای صنعتی است که حتماً باید توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش برای بنگاه‌های کوچک اقتصادی مطرح است، افزود: تصمیمات خوبی که دولت در این سفر گرفته و اعتباراتی که ابلاغ خواهد شد امیدواریم از طرح رونق تولید و از طریق بانک های عامل، بخشی از تسهیلات موردنیاز صنایع کوچک فراهم شود.

نماینده ویژه وزیر صمت در سفر رئیس جمهور به مازندران تأکید کرد: خوشبختانه در سفر رئیس جمهور به مازندران، در حوزه صنعت، معدن و تجارت و شهرکهای صنعتی و سایر بحثها مصوبات خوبی دولت داشته که انشااله باعث رونق صنعت و اقتصاد در این استان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه