English

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف:

ایران اسلامی جزیره‌ای امن در دریای پرآشوب است

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف تاکید کرد: ایران اسلامی جزیره‌ای امن در دریای پرآشوب است و این دریای پرآشوب کشورهای منطقه هستند.

ایران اسلامی جزیره‌ای امن در دریای پرآشوب است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی متقی مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف درباره اغتشاشات اخیر عده‌ای معدود و هنجار شکن در برخی نقاط کشور اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه و محبت اهل‌بیت (ع) آرامش دارد.

وی گفت: در هر حکومتی یک عده مخالف حضور دارند که با رویکردهای حکومت‌ها و دولت‌ها مخالفت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف افزود: زمانیکه مسائل اقتصادی و معیشتی چاشنی این مخالفتها می‌شود این نارضایتی افزایش می‌یابد اما برای ابراز عدم رضایت از مسائل اقتصادی راهکارهایی وجود دارد اما متاسفانه در اغتشاشات اخیر دشمنان خارجی با کمک برخی عوامل داخلی، امنیت کشور را هدف قرار دادند.

موسوی متقی با اشاره به اینکه مطالبه به‌حق مردم بهانه‌ای برای آشوب شد، تصریح کرد: در ابتدای این آشوب‌ها، حق و باطل در کنار یکدیگر قرار گرفتند و در اینجا بود که فضای غبار آلود یا همان فتنه ایجاد شد.

وی با بیان اینکه بهترین معیار تشخیص حق از باطل فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند هر جا که دشمنان برای شما ابراز شادی کردند، بدانید کارتان درست نیست، با این فرمایش می‌فهمیم امروز همان روز است چون دشمنان با این آشوبها، خوشحال هستند.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف تاکید کرد: ایران اسلامی جزیره‌ای امن در دریای پرآشوب است و این دریای پرآشوب کشورهای منطقه هستند.

موسوی متقی بر توجه مسئولان به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کرد و گفت: نیروهای امنیتی در اغتشاش اخیر خویشتنداری کردند و حضور مردم در صحنه نشان داد که این اغتشاشات را برنمی‌تابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه