English

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به دغدغه جدی مدیران استان تبدیل شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تکلیف همه مسئولین استان دانست و گفت: امروز باید موضوع خانواده، جوانان و جمعیت، به دغدغه جدی مسئولان استان تبدیل شود.

قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به دغدغه جدی مدیران استان تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی در جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان با اشاره به ترکیب دانشگاه علوم پزشکی و بیمه با دستگاه های اجرایی استان در این کارگروه، اظهار داشت: ترکیب علمی، درمانی و اجرایی در این قرارگاه نشان دهنده درست عمل کردن قانونگذار در این امر مهم است.

وی با بیان اینکه مهم ترین موضوع در این قرارگاه، مسائل فرهنگی و نوع سبک زندگی است، ادامه داد: باید بعد فرهنگسازی این قانون برای مردم تبیین گردد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تکلیف همه ی مسئولین استان دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب بارها بر رویکرد «خانواده‌محوری» بخش‌های مختلف تأکید کرده‌اند و رئیس‌جمهوری نیز توجه ویژه‌ای به این موضوع دارند.

وی در این جلسه بر لزوم اقدامات فرهنگی برای ترویج فرزندآوری تأکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌ها باید نسبت به این موضوع مهم مسئولیت شناس باشند.

سلگی بیان داشت: امروز باید موضوع خانواده، جوانان و جمعیت، به دغدغه جدی مسئولان استان تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران از سطح بالاتری از رفاه نسبت به برخی از استان ها برخوردار است، اما نرخ فرزندآوری کمتری دارد، تصریح کرد: این موضوع از یک دگردیسی فرهنگی نشأت گرفته و این یعنی باید در زمینه نوع سبک زندگی دستگاه های متولی جهادی کار کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در پایان ابراز داشت: در جلسه آینده قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کلیه دستگاه های اجرایی دارای تکلیف در قانون باید گزارش عملکردی اجرای این قانون در جامعه را ارائه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه