English

روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام:

ثبت نام جدید سهام عدالت صحت ندارد

روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، شایعات منتشر شده درخصوص ثبت نام جدید سهام عدالت را رد و اعلام کرد: تاکنون هیچ گونه ساز و کاری برای ثبت نام متقاضیان سهام عدالت در نظر گرفته نشده است.

ثبت نام جدید سهام عدالت صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مریم چراغیان اظهار داشت: به دنبال کسب گزارشاتی مبنی بر سوءاستفاده برخی دفاتر خدماتی در سطح استان ، در خصوص ثبت نام جدید سهام عدالت برای افراد جامانده و تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و کسب مبالغ بالایی از شهروندان، به اطلاع مردم شریف استان می رساند، دولت فعلا برنامه مشخصی برای ثبت نام جدید از افراد برای دریافت سهام عدالت اعلام نکرده و شهروندان بایستی مراقب سوءاستفاده ی دفاتر خدماتی و افراد سودجو در این رابطه باشند.

 وی افزود: بر این اساس، مشمولان سهام عدالت و سایر افراد باید ضمن توجه به هشدارها برای آگاهی از اخبار مربوط به سهام عدالت، تنها به اخبار از منابع معتبر توجه کنند.

روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام اضافه کرد: افراد باید توجه داشته باشند که فعلا هیچ ثبت نامی وجود ندارد، زیرا هویت افراد مشخص و در بانک اطلاعات موجود است و این افراد نباید حتی یک ریال پرداخت کنند. 

چراغیان خاطرنشان کرد: ضمنا اگر پیامکی در این خصوص ارسال می شود که دارای لینک ثبت نام است ، اعلام می شود قطعا کلاه برداری بوده و هیچگونه ارتباطی به دولت، وزارت اقتصاد و یا سازمان خصوصی سازی ندارد.

وی در پایان گفت: همچنین به اطلاع می رساند، با دفاتر پیشخوان متخلف و گزارش شده توسط مردم، از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برخورد قانونی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه