English

سعادت علی‌نیا:

خرید حمایتی مرغ از مرغداران خراسان رضوی

مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی بیان کرد: خرید حمایتی تخم مرغ از هشت خرداد سال جاری با همکاری اتحادیه مرغ و با خرید حمایتی هر کیلو ۳۱ هزار تومان آغاز شده است.

خرید حمایتی مرغ از مرغداران خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سعادت علی‌نیا مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: خرید حمایتی مرغ از مرغداران استان از ابتدای امسال آغاز شده و تاکنون هزار و ۶۵۰ تن مرغ خریداری و ذخیره‌سازی شده است.

علی‌نیا در ادامه این خبر افزود: خرید حمایتی تخم مرغ از هشت خرداد سال جاری با همکاری اتحادیه مرغ و با خرید حمایتی هر کیلو ۳۱ هزار تومان آغاز شده، اما تاکنون متقاضی جهت تحویل تخم مرغ نداشته‌ایم.

مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: ضمن اینکه با توجه به طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها از تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه حدود ۹۵۰ تن از کل مرغ خریداری شده مربوط به این طرح بوده و این خرید همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به نرخنامه قیمت گوشت مرغ متذکر شد: در حال حاضر هر کیلو مرغ نژاد آرین به صورت منجمد شیرینگ پک شده با مبلغ ۵۵ هزار تومان و هر کیلو مرغ نژاد غیرآرین با قیمت ۵۲ هزار تومان از مرغداران خریداری می‌شود.

مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی یادآور شد: مرغدارانی که نسبت به تامین جوجه یک روزه با معرفی جهاد کشاورزی اقدام نمایند، طی تفاهم‌نامه‌ای قرارداد پیش‌خرید گوشت مرغ با آن‌ها منعقد شده و نهاده مورد نیاز این مرغداران با نرخ مصوب ۲ ماهه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

علی‌نیا خاطرنشان کرد: علت انعقاد این قرارداد اطمینان خاطر به مرغداران است تا پس از تولید مرغ و در صورت عدم کشش بازار نیز مرغ تولیدی آن‌ها با نرخ مصوب توسط اداره کل پشتیبانی امور دام خریداری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه