English

مرتضی اشرفی:

وضعیت گوشت مرغ و تخم‌مرغ در خراسان رضوی مناسب است

معاون استانداری خراسان رضوی بیان کرد: اتحادیه‌های مربوطه موظف هستند که گوشت مرغ و تخم مرغ را به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به خریداران عرضه کنند و این کالاها به اندازه کافی در بازار عرضه شده است.

وضعیت گوشت مرغ و تخم‌مرغ در خراسان رضوی مناسب است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: میزان گوشت مرغ و تخم‌مرغ در بازار روزهای پایانی سال این استان مناسب است و هیچ بهانه‌ای از سوی عرضه‌کنندگان مبنی بر افزایش قیمت و فروش این کالاها بیشتر از قیمت مصوب، پذیرفتنی نیست.

اشرفی این سخنان را در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار خراسان رضوی در استانداری اظهار کرد و ادامه داد: اتحادیه‌های مربوطه موظف هستند که گوشت مرغ و تخم مرغ را به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به خریداران عرضه کنند، چراکه از این کالاها به اندازه کافی در بازار عرضه شده و مشکلی خاصی در تامین وجود ندارد و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

معاون استانداری خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: تزریق شکر سهمیه خانوار در سطح خرده فروشی خراسان رضوی باید افزایش پیدا کند و از همه ظرفیت شبکه توزیع طرح تنظیم بازار برای رفع هر گونه کمبود احتمالی در این زمینه بهره گرفته شود تا بتوان مانع از افزایش قیمت آن در بازار شد.

وی در ادامه تاکید کرد: دست‌اندرکاران کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار در خواست می شود که تمام تلاش خود را برای جذب سهمیه شکر بکار گیرند و دلایل اینکه چرا سهمیه استان از این بخش به طور کامل جذب نشده است را بررسی و آن را به نشست بعدی کمیته ارایه دهند.

معاون استانداری خراسان رضوی یادآور شد: با توجه به اینکه استان خراسان رضوی قطب تولید گوشت کشور است، باید سهمیه تنظیم بازار استان از این محصول به تمام شهرستانها ابلاغ و تمام تلاشها برای جذب کامل آن توسط شهرستانها انجام شود.

اشرفی در خاتمه خاطرنشان کرد: بر جذب عادلانه سهمیه های شهرستانهای استان از کالاهای طرح تنظیم بازار تاکید داریم و به شهرستانهایی که سهمیه خود از کالاهای طرح تنظیم بازار را جذب نکرده اند، اعلام شود که مانده سهمیه آنها بین سایر شهرستانهای نیازمند توزیع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه