English

تقریب مذاهب با احترام متقابل نتیجه بخش خواهد بود

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: زمانی تقریب مذاهب حاصل می‌شود که احترام متقابل وجود داشته باشد چرا که تنفر و حس خود برتر بینی ما را از اهداف دور خواهد کرد.

تقریب مذاهب با احترام متقابل نتیجه بخش خواهد بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان صبح امروز در دیدار مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی کشور در سنندج اظهار کرد: کار ما یاری دین خداست و اگر خداوند را یاری کنیم او هم بندگان را یاری خواهد داد.

وی به وظایف روحانیون از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: هدایت دینی، هدایت سیاسی و خدمت‌رسانی و غم‌گساری مردم سه وظیفه‌ای است که اهم کار طلبه‌ها در آن خلاصه شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: در امر تبلیغ انسان‌ها را باید دوست داشت، مذاهب و فرق در این راه فرقی ندارد و باید به عقاید همه احترام گذاشته شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: زمانی تقریب مذاهب حاصل می‌شود که احترام وجود داشته باشد چرا که تنفر و حس خود برتر بینی ما را از اهداف دور خواهد کرد.

وی عنوان کرد: کردستان دارای زیارتگاه‌های متعددی است و اعتقاد به اهل بیت در میان مردم این استان به چشم می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا(ع) اضافه کرد: امام رضا(ع) ده خصلت را برای انسان عاقل ذکر کرده و بیان می‌دارد یکی از خصلت‌ها آن است که به هر کس می‌رسد او را از خود برتر و با تقواتر می‌داند که این نگاه در امر تبلیغ مهم و اساسی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی اعلام کرد: باید مراقب انفعال و روزمرگی باشیم و درگیر غرور نشویم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

وی با بیان اینکه ارتقای جایگاه روحانیون نیازمند کار مطالعاتی است، گفت: اطلاع از آمار و ارقام در حوزه فرهنگی و دینی مانع از مبالغه‌گویی و اشتباه می‌شود و باید روحانیون اگاهی خود را در حوزه‌های مختلف بالا ببرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: خودسازی و تهذیب، توجه به معنویت، اخلاص نیز باید مورد توجه کارگزاران و مدیران ادارات تبلیغات اسلامی در استان‌ها قرار گیرد.

وی موفقیت را خواسته و آرزوی همه افراد خواند و تصریح کرد: مدیریت به تنهایی کافی نیست و باید هدایت را نیز برای پیشبرد کار در نظر داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه