English

مهدی ولی پور:

ناوگان امداد و نجات هلال احمر تا پایان سال نوسازی می شود

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: تا پایان سال بر اساس برنامه‌ای که در جمعیت هلال احمر تدوین شده و بر اساس بودجه‌های تخصیص داده شده، ناوگان امداد و نجات جمعیت نوسازی خواهد شد.

ناوگان امداد و نجات هلال احمر تا پایان سال نوسازی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر امروز (۱۶ خردادماه) در جمع خبرنگاران در آبادان اظهار کرد: با توجه به لزوم تقویت زیرساخت‌های پاسخ به حوادث و سوانح در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و دیگر شهرهای استان خوزستان، دو پایگاه امداد و نجات در خرمشهر، یک پایگاه امداد و نجات و یک انبار امدادی در آبادان و یک قرارگاه پشتیبانی عملیاتی امداد و نجات در شلمچه احداث خواهد شد که برای احداث و تجهیز این طرح ها به اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

وی افزود: دو پروژه ورزشی نیمه تمام نیز با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در آبادان و خرمشهر از سال‌های گذشته باقی مانده است که برای تکمیل این دو پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: یکی از این دو پروژه نیمه تمام در آبادان قرار است به عنوان مرکز آموزش تخصصی و فرهنگی در نظر گرفته شود که شامل کلاس‌های آموزشی و محل استقرار افراد تحت آموزش است.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها نیز در خرمشهر قرار است به یک مجتمع ورزشی شامل استخر و سالن‌های ورزشی مختلف تبدیل شود. البته سال‌های زیادی از عملیات احداث آن گذشته و باید تعیین تکلیف شود.

ولی پور عنوان کرد: طرح ملی امداد و نجات در فصل تابستان را در کل کشور در پیش رو داریم و بلافاصله پس از آن برای فصل پاییز که معمولا با سیلاب‌های پاییزی مواجه می‌شویم آماده خواهیم شد.

وی افزود: تا پایان سال بر اساس برنامه‌ای که در جمعیت هلال احمر تدوین شده و بر اساس بودجه‌های تخصیص داده شده، ناوگان امداد و نجات جمعیت نوسازی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه