English

آیت الله رییسی:

مصوبات سفرهای گذشته به خوزستان با جدیت دنبال میشود/ مجازات سنگین در انتظار مقصران حادثه متروپل

رییس جمهور با بیان اینکه این چهارمین حضور من در استان خوزستان است گفت: مصوبات سفرهای گذشته به خوزستان تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

مصوبات سفرهای گذشته به خوزستان با جدیت دنبال میشود/ مجازات سنگین در انتظار مقصران حادثه متروپل

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور در نشست کمیته مدیریت بحران شهرستان آبادان با اعلام اینکه مصوبات سفرهای گذشته به خوزستان همچون ماه‌های گذشته باجدیت در حال پیگیری است افزود: حضور در اقصی نقاط کشور تا زمانیکه مشکلات مردم حل شود ادامه خواهد داشت.

وی همچنین با تسلیت به خانواده جانباختگان و حادثه دیدگان متروپل آبادان گفت:خاطیان بدانند گذر زمان آنها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد. 

آیت الله رییسی اظهار داشت: امیدوارم رسیدگی به روابط ناسالم و فسادهای منجر به حادثه متروپل با همان سرعت رسیدگی  میدانی به این حادثه پیگیری شود.

وی اظهار داشت:با کسانیکه برای سودجویی بیشتر و با سوداگری و روابط ناسالم و مفسدانه چنین حوادثی را رقم می‌زنند باید برخورد عبرت آموزی صورت گیرد و خاطیان بدانند که گذر زمان آنها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

آیت الله رییسی روز جمعه بدون اطلاع قبلی و بصورت سرزده به آبادان سفر کرد و با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری)آبادان عملیات آوار برداری از متروپل را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. 

به گزارش موج ، دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه بخشی از ساختمان متروپل آبادان فرو ریخت و آمار جان باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان تاکنون به ۳۷ نفر رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه